استاندار هرمزگان گفت:از زمان فعالیت دولت نهم تاکنون از 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تعریف شده در استان، بیش از 50 درصد آن عملیاتی شده و در دست اجراست. به گزارش واحد مرکزی خبر، صاحب محمدی افزود:ساخت کارخانه های فولاد کاوه و هرمزگان ، مجتمع آلومینیوم هرمزآل ، 2 پالایشگاه نفت در بندرعباس و طرح توسعه پالایشگاه نفت بندرعباس از مهمترین این طرحها است .
کد خبر: ۲۱۰۲۵۴

وی گفت:تا پانزدهم تیر امسال 15 میلیارد و 700 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در ستاد سرمایه گذاری استان تصویب شده است .

استاندار هرمزگان افزود: سالانه ایجاد 18 هزار فرصت شغلی در استان هدفگذاری شده و نرخ بیکاری استان از 1 /12 درصد در سال 84 اکنون به 9 و نیم درصد کاهش یافته است.

صاحب محمدی گفت:در سفر دوم هیئت دولت به استان بیش از 200 مصوبه به ارزش 3 هزار میلیارد تومان تصویب شد که از نظر تعداد 47 درصد و از نظر اعتبار 57 درصد آن عملیاتی شده و در دست اجراست .

وی همچنین از بهره برداری از طرح آب رسانی محرم از سد کوثر در استان کهکلویه و بویر احمد به شهرستان بندر لنگه تا پایان سال خبر داد و گفت :این طرح هم اکنون 92 درصد پیشرفت دارد و تا کنون حدود 43 میلیارد تومان از هزینه 50 میلیارد تومانی آن تامین شده است.

استاندار هرمزگان افزود:مشکل کیفیت آب شهر بندرعباس با جایگزینی آب چاههای شمیل و نیان در حال برطرف شدن است .

عبدالعلی صاحب محمدی گفت:بهره برداری از خط اضطراری انتقال آب از 14 حلقه چاه در دشت شمیل و نیان به طول 30 کیلومتر آغاز شده است .

استاندار هرمزگان گفت : 750لیترآب در ثانیه از خط انتقال دشت شمیل و نیان وارد شهر بندرعباس که به تدریج جایگزین آب سد میناب می شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها