باهنر در نشست جامعه مهندسین:

احمدی نژاد از ورود به انتخابات منع شده است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه های قوی برای انتخابات ریاست جمهوری از ورود به انتخابات منع شده است لذا مخالفین وی از این موضوع خیلی اظهار شعف نکنند.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۰
احمدی نژاد از ورود به انتخابات منع شده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این تشکل سیاسی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال آینده اظهار کرد: فعلا فضا، فضای بغرنجی است اما همه تلاش خود را می کنیم تا اصولگرایان به جمع بندی واحد و اجماع برسند. کار، کار سختی است البته در انتخابات مجلس دهم یک تجربه و تمرینی شد و در برخی بخش ها خوب عمل کردیم و موفقیت های قابل توجهی را داشتیم و باید نقاط قوت خود را اضافه و از نقاط ضعف خود کم کنیم.

وی با اشاره به انتخابات شوراها گفت: شوراهای شهر پارلمان های منطقه ای هستند اما به دلیل اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها همزمان شده است عملا انتخابات شوراها تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار می گیرد.

باهنر افزود: شوراهای شهر و روستا وظیفه مهمی بر عهده دارند و می توانند در عمران و آبادانی شهرها نقش آفرینی کنند. من توصیه می کنم دوستان اصولگرا در تهران و شهرستانها بحث انتخابات شوراهای شهر را کلید بزنند و ما هم در تهران سعی می کنیم در مسئله انتخابات شوراها به وحدت برسیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری پیچیدگی های خاص خودش را دارد همانطور که در خبرها شنیدید و قرار بود رسانه ای نشود اما بالاخره رسانه ای شد. آقای احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه های قوی برای انتخابات ریاست جمهوری به دلایل متنوع از ورود به انتخابات منع شده است.

وی افزود: ما از نظر سیاست راهبردی توصیه می کنیم نه مخالفین احمدی نژاد از منع شدن وی اظهار شعف کنند و نه دوستان وی خیلی دمق شوند و در حالت کما و اغما بروند. سعی کنید عکس العمل هایتان در رسانه ها عکس العملی معتدل باشد یعنی هم شادی و شعف زیاد هزینه ای را برای آینده دارد و هم افسرده شدن به نفع مصالح نظام نیست.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: سیاست ما درباره هر کدام از کاندیداها که مطرح می شوند این است که فعلا گزینه های در معرض انتخابات را بررسی می کنیم البته نقاط ضعف و قوت را هم می گوییم ولی نه ایجابی و نه سلبی در رابطه با کسی موضع گیری نخواهیم کرد.

باهنر در پایان گفت: امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری یک کاندیدای واحد، کارآمد، محبوب و مقبول داشته باشیم زیرا در این نوع انتخابات هم کارآمدی نامزد و هم محبوبیت وی مورد نظر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۹
علی اقا
-
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
ایشون الان تئوریسین سیاسی هستن مثلا؟
عشق احمدی نژاد
-
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
انشالله میاد دوباره . ایرانو بسازه
من
-
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
میدونی چرا منع شده؟ برای اینكه میدونید دوباره رای میاره...
همی
-
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
به جون هرچی مرده احمدی برمی گرده.
ط
-
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
خدارو شكر
علی شیخی
-
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
قطعا روحانی نخواهد بود
یعنی رای نخواهد آورد
حامد
-
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
كیهان گفته؟
حسابگر
-
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
آرزو بر جوانان عیب نیست!
حامی بهار
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
دكتر احمدی نژاد كاندید دوازدهمین دور ریاست جمهوری*خواهد شد*ان شاءالله
عباس
-
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
ایشون ... از این حرفا هستن
دكتر
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
خدا نكنه احمدی جونت برگرده كه دوباره تورم وهرج ومرج شروع بشه
دوستدار از جان
-
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
بشنو و باور نكن این عزیز دلمون برمی گرده و از انتخابات منع نشده اگر به غیر از این باشه نامردیه
تاجبخش
-
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
احمدی نژاد نیاید یعنی انتخابات الفاتحه الباقیش هم هستش فرمالیته
شهروند
-
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
جناب باهنر خودش رو عقل كل میدونه كاشه این توصیه رو در سال 88به احمدی نژاد میكرد
جوان
-
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
اگر احمدی نژاد رد صلاحیت شود و یا به هر دلیلی از ورود به جریان انتخابات منع گردد طیف وسیعی از مردم و دوستداران ایشان در انتخابات شركت نمی كنند پس به صلاحتان می باشد كه اینقدر چوب لای چرخ این مرد بزرگ و زحمتكش نگذارد و اجازه بدهید اقتدار و عزت را به كشور برگرداند و چرخ خوابیده اقتصاد را به حركت وادارد.
زینب
-
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
احمدی نژاد یه جوری چرخ اقتصاد روخوابوندكه هیچ كسی تا الان نتونسته به حركت درش بیاره
رضا
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
میدونی مشكلت چیه؟؟؟؟اگه جلوی چشمت پدر یا مادرت به خاطر نبودیه دارو!!!!!ونم به خاطر لودگی یه ادمی كه فكر میكنه همه بچه 2 ساله هستن از دست میدادی اونوقت اینطور بزرگ بزرگ صحبت نمیكردی!!!!!اون ادم ایران و ایرانی رو نابود كرد اصلا اماری داری از اون بدبختهایی كه تمام زندگیشون رو فروختن تا بچه هاشون رو بفرستن اونطرف اب تا یه چیزی بشن و به خاطر افزایش قیمت دلار كم اوردن و بچه ها برگشتن و افسردگی و الان سینه قبرستون خوابیدن!!!!!! همش به خاطر چی؟؟؟؟لودگی یه ادمی كه فكر میكرد با این حرفهاش داره عزت میخره برای ایران
رضا
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
شخصیتی كه می توانست جان و جسم خودرا درراه خدا و برای نظام اسلامی صرف كند اما بی تدبیری و بی بصیرتی او عاملی شد برای بركناری او . حیف !
میرزایی
-
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
به درك اسفل السافلین، جالبه بعد از این همه عوارضی كه اینها به این مملكت تخمیل كردند و چه فسادهای نجومی كه در زمان ایشون توی مملكت ریشه دواند و با عوامفریبی افراد ساده لوح را فریب دادند باز هم توقع دارن ایشون بیاد رئیس جمهور بشه .
زینب
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
آخه نیست كه ایشون رجایی دوم این مملكت بودندبرای همین این همه فسادها نجومی وهزارتابدبختی وببچارگی برا مردم درزمان ریاست جمهوری ایشون اتفاق افتاد .واقعاچی خودشو دیده بود كه فكركرد می تونه همچون رجایی باشه واقعامردم روفریب داد
زینب
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
خداجون جان زهرا برنگرده احمدی
زینب
-
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
فقط برنگرده اتفاقا همه برای رای میان چون مردم مابه خاطراحمدی نژادهیچ وقت حرف رهبر روزمین نمیذارن وپشت به مملكتشون نمی كنن احمدی نژاد چی داشت برای این مملكت جز گرونی وبیكاری وبدبختی ماجونمونو برا رهبرمون فدامیكنیم. نبوداحمدی نژادتاثیری دررای مردم نداره
حمید
-
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
واقعا گرا باشیم نه احمدی نژاد خوب بود نه روحانی باید كسی بیاد كه مثل اردوغان كشورشو از أین رو به اون رو كنه. برید تركیه رو ببینیدچقدر نسبت به ٣٠سال پیش پیشرفت كرده
روح آتا تورك
-
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
اردوغان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون كه داره كل تركیه رو به باد مده!!!!!
جوان
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
چون تو(زینب) مخالف احمدی نژاد هستی، طبیعی می باشد ساز مخالف بزنی، بهتر است آنهایی كه دستی به آتیش دارند نظر بدهند نه تو!!!
زینب
-
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
( جوان)شمادستی برآتش داری كه اظهارنظرمیكنی آتشی كه احمدی نژاددر8 سال دوره ریاست جمهوریش به این مملكت زد زندگی 90 درصدمردم روگرفت شماانگارتواین مملكت زندگی نمیكنی یااگه زندگی میكنی اونقدرازاحمدی نژاد بهت رسیده كه بدبختی مردم رونمی بینی شماكه دستی برآتش داری میشه بگی چه كسی وبه چه دلیلی ایشون رواز ورود به انتخابات منع كرده .بگو تاهمه ایران بدونند حتمامشكلی بوده بی دلیل كه كسی منع نمیشه
طاهره
-
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
بلایی كه ایشون با بی تدبیری خودش سر این مملكت و مردم آورد حالا حالا ها درست بشو نیست. هر چند اگه كاندیدا بشه رای میاره این مردم برا 45000 تومن جون میدن رای كه سهله!!!
ناشناس
-
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
احمدی نژاد عزیز و پاك كه درانتخابات ریاست جمهوری بعدی نیست ُ ما مردم هرگز ُ به اصول گراهای منحرف ُ اصلاح طلبان منحرف ُ كارگزاران منحرف ُ اعتدالیون منحرف و سایر منحرفان رای نخواهیم داد . رای ما به یك نفر صد در صد غیر منحرف خواهد بود .
مرتضی64
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
احمدی نژاد در مقابل زورمندان، زورمندانه عمل میكرد و در مقابل ضعفا، ضعیف و حتی خود را خادم میدانست. و از آنجا كه بسیاری از مردم دنیا از قدیم الایام (امثال خانم زینب)، در این دنیا با این گونه خصلت مخالف هستند، احمدی نژاد هم قربانی این اخلاق نكوهیده شد. رهبر هم مطمئنا وی را بسیار دوست دارد اما دلیل مخالفت ایشان با كاندیداتوری وی، همین خصلت آدم های اینگونه است كه ایشان میدانند موجب دو دستگی و گرفتاری برای مملكت میشود.

نیازمندی ها