پلیس آمریکا اعلام کرد: بر اثر تیراندازی در مرکز خرید شهر برلینگتون ایالت واشنگتن، چهار نفر کشته شدند.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۲
تیراندازی مرگبار در برلینگتون واشنگتن با 4 کشته

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، روند دامنه دار خشونتهای پلیس آمریکا و رویه تکراری تیراندازی ها در این کشور طی چند روز گذشته به طور بی سابقه ای افزایش یافته است. خبرهای جدید از این نوع تحولات در آمریکا به شرح ذیل است..
شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد: تیرانداز مرکز خرید واشنگتن مردی آمریکای لاتین تبار است که از محل جنایت گریخته است.
مجری این شبکه در حالی که تصاویر زنده از مرکز خرید در ایالت واشنگتن در شمال غرب آمریکا پخش می شد گفت: تیراندازی فاجعه بار در مرکز خریدی در شهر بِرلینگتون، که تقریباً در یک ساعتی شمال سیاتل قرار دارد (فاصله ی یک ساعت رانندگی)، رخ داده است. گفته شده است که عامل این تیراندازی از صحنه جنایت گریخته است و پلیس در جستجوی اوست.
پلیس اعلام کرده است که چهار نفر براثر این تیراندازی، به ضرب گلوله کشته شده اند. محل تیراندازی، مرکز خرید «کَسکِید» (Cascade) در شهر برلینگتون گزارش شده است. پلیس افزود: آخرین باری که این تیرانداز رؤیت شده، زمانی بوده که وی با پای پیاده به سمت بزرگراه 15 در حرکت بوده است.
مجری اضافه کرد: چنانکه تصاویر زنده نشان می دهد، نیروهای پلیس در حال تخلیه ی مردم از این مرکز خرید هستند. پلیس ایالتی واشنگتن عامل این جنایت را مردی هیسپانیک (آمریکای لاتین تبار) که لباسی خاکستری به تن دارد، توصیف کرده است. مجری در خاتمه افزود: ما هنوز نمی دانیم این چه نوع جنایتی است و ماهیت آن مشخص نیست.

یک منبع بیمارستانی نیز به شبکه سی بی اس گفت یک تن دیگر بر اثر این تیراندازی زخمی به بیمارستان منتقل شده است. گزارشها همچنین از تخلیه یک ورزشگاه فوتبال در دبیرستانی در منطقه در اقدامی احتیاطی حکایت دارد.
پلیس اعلام کرد جستجوی همه جانبه نیروهای امنیتی برای بازداشت فرد تیرانداز که گفته می شود یک مرد اسپانیولی زبان بوده است ادامه دارد. این مرد آخرین بار در حال قدم زدن به سمت بزرگراهی در اطراف این مرکز خرید مشاهده شد. وی افزود امدادگران نیز در محل حادثه حاضر شده اند .
تیراندازی شب گذشته کمتر از یک هفته پس از آن روی می دهد که 9 تن در حمله یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد در یک مرکز خرید در ایالت مینه سوتا زخمی شدند . فرد مهاجم به ضرب گلوله پلیس کشته شده بود.
اف بی آی تحقیقات درباره تروریستی بودن این حمله را آغاز کرده است.
شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در خبری فوری گزارش داد، رسانه های آمریکایی اعلام کردند عامل تیراندازی در برلینگتون در ایالت واشنگتن هنوز فراری است و بازداشت نشده است.
07:09 به گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس آمریکا اعلام کرد در تیراندازی صورت گرفته در یک مرکز خرید در برلینگتون ایالت واشنگتن چهار نفر کشته شدند و فرد ضارب فرار کرده است.
همچنین شبکه تلویزیونی المیادین از تیراندازی در یک مرکز تجاری در برلینگتون آمریکا خبر داد. خبرها حاکی از کشته شدن دستکم چهار نفر در این تیراندازی هاست. پلیس آمریکا اعلام کرد در تیراندازی صورت گرفته در یک مرکز خرید در برلینگتون ایالت واشنگتن چهار نفر کشته شدند و فرد ضارب فرار کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها