زورگیرانی که معتاد به ماده مخدر شیشه هستند، هنگام زورگیری از پسران جوان توسط پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۵
دستگیری زورگیران شیشه‌ای هنگام زورگیری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم؛ شامگاه 30 شهریور سال جاری مأموران کلانتری 158 کیان‌شهر هنگام گشت‌زنی در منطقه استحفاظی خود به پسر جوانی که در حال زاغ‌زنی بود، مشکوک شدند.

پسر جوان به‌محض رویت مأموران، پا به فرار گذاشت و در نهایت یکی از مأموران پلیس، موفق به بازداشت وی شد؛ در همین حین، مأمور دیگری، دورتر از صحنه دستگیری پسر جوان، متوجه جوان دیگری شد که با چاقو در حال زورگیری از دو پسر جوان بود که این مأمور پلیس نیز موفق به دستگیری زورگیر چاقو به‌دست شد.

پس از دستگیری سارقان زورگیر، مأموران در بازرسی از آنها موفق به کشف سه قبضه چاقو، سه عدد تلفن همراه سرقتی، یک عدد افشانه اشک‌آور و چهار ساعت شدند، همچنین مشخص شد آنها با هم همدست هستند، یکی از آنها زاغ‌زن بوده و دیگری مشغول به زورگیری بوده است.

پیش از ظهر امروز، سارقان زورگیر که معتاد به ماده مخدر شیشه بودند، به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند و در مقابل علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم این دادسرا به چندین فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند و سرانجام برای ادامه تحقیقات و کشف دیگر سرقتهای احتمالی در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها