آتش سوزی در تعمیرگاه موتورسیکلت با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۲
حریق در تعمیرگاه موتورسیکلت مهار شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 65 و 28 با هماهنگی ستاد فرماندهی در ساعت 8:35 صبح امروز به محله فلاح، خیابان ابوذر، خیابان شهید ورزدار اعزام شدند.

رئیس ایستگاه 28 آتش نشانی در این باره گفت: یک تعمیرگاه موتورسیکلت که در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی سه طبقه قرار داشت به علت نامعلومی ناگهان آتش گرفت و شعله های آتش هرلحظه احتمال می رفت به واحدهای مسکونی در طبقات بالایی سرایت کند.

غلامرضا قاسمپور با اعلام اینکه در هنگام بروز آتش سوزی تعمیرگاه تعطیل بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت قسمتی از کرکره تعمیرگاه را با استفاده از ابزار مخصوص برش داده و پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات مخصوص و لوله های آبرسانی وارد محل حادثه شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت آتش سوزی به واحدهای تجاری اطراف و ساختمان مسکونی در طبقات بالایی این تعمیرگاه جلوگیری شد.

رئیس ایستگاه 28 آتش نشانی با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت،تصریح کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها