جهانگیری : اگر کسی در صندوق فرهنگیان تخلفی کرده باید برخورد شود

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه به محض اعلام خطا در بانک دی دولت تصمیم گرفت مدیر آن را برکنار کند، گفت: در مسئله صندوق فرهنگیان که متعلق به صدها هزار نفر از فرهنگیان کشور است اگر کسی تخلفی کرده باید با آن برخورد شود.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۷
جهانگیری : اگر کسی در صندوق فرهنگیان تخلفی کرده باید برخورد شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری بیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر ضمن تبریک عید سعید قربان، با اشاره به اینکه استان بوشهر از استان‌های مهم و اقتصادی کشور است، اظهار داشت: این سفر بیشتر برای آغاز ساخت 2 نیروگاه هسته‌ای انجام شد که نشان‌دهنده استقامت و پایداری ملت ایران در مقابله تحریم‌ها و فشارهای کشورهای غربی است.

وی با بیان اینکه تنها جرم ایران در برنامه‌های هسته‌ای استفاده از فناوری‌های روز و پیشرفته دنیا است، گفت:‌ دشمنان ایران با فشارهای گوناگون درصدد بودند که مردم را به صف معترضین علیه دولت ترغیب کنند ولی ملت بزرگ ایران با استقامت و پایداری توانست به حقوق حقه خود دست یابد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به ساخت 2 نیروگاه هسته‌ای در بوشهر گفت: در ساخت این 2 نیروگاه برآورد اولیه 8.5 میلیارد دلار است که این رقم بسیار رقم بالایی است و باید تأمین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها