خودکشی ناکام در اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با مداخله نیروهای آتش نشانی، اقدام به خودکشی در اهواز ناکام ماند.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۸
خودکشی ناکام در اهواز

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، مقصود حق شناس ضمن بیان این خبر افزود: ساعت ۲۰ و ۴۱ دقیقه شب گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نرده های محافظ پل هلالی اهواز عبور کرده است.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد ونجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان در محل حاضر و در کمترین زمان یکی از ماموران با تجربه با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف و او را از خطر سقوط دور کند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: پس از دور کردن این خانم که حدودا ۲۰ سال داشت وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس قرار دادند.

حق شناس اضافه کرد: در این عملیات ۶ مامور آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک تیم امداد آبی شرکت داشتند.

محمد علاف پور - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
یكماه دیگه...اخرش چی
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
وقتی كسی تصمیم به خودكشی میگیره كه دیگه تحملش تمام شده و راهی دیگه پیش رو نمیبینه،،اگه مسئولین دلسوزی داشته باشیم كمی برای رفع مشكل اینگونه افراد هزینه میكنن وكمی وقت گرانبهایشان را برای حل مشكلات مردم میكنن و كمی از شعار دادن دست میكشن،،،واقعا باید تاسف خورد برای مملكتی كه جوان ۲۰ساله ای به جایی میرسه كه خودكشی كنه.......

نیازمندی ها