مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با مداخله نیروهای آتش نشانی، اقدام به خودکشی در اهواز ناکام ماند.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۸
خودکشی ناکام در اهواز

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، مقصود حق شناس ضمن بیان این خبر افزود: ساعت ۲۰ و ۴۱ دقیقه شب گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نرده های محافظ پل هلالی اهواز عبور کرده است.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد ونجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان در محل حاضر و در کمترین زمان یکی از ماموران با تجربه با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف و او را از خطر سقوط دور کند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: پس از دور کردن این خانم که حدودا ۲۰ سال داشت وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس قرار دادند.

حق شناس اضافه کرد: در این عملیات ۶ مامور آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک تیم امداد آبی شرکت داشتند.

محمد علاف پور - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
یكماه دیگه...اخرش چی
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
وقتی كسی تصمیم به خودكشی میگیره كه دیگه تحملش تمام شده و راهی دیگه پیش رو نمیبینه،،اگه مسئولین دلسوزی داشته باشیم كمی برای رفع مشكل اینگونه افراد هزینه میكنن وكمی وقت گرانبهایشان را برای حل مشكلات مردم میكنن و كمی از شعار دادن دست میكشن،،،واقعا باید تاسف خورد برای مملكتی كه جوان ۲۰ساله ای به جایی میرسه كه خودكشی كنه.......
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها