الهه عرب عامری نائب رییس فدراسیون فوتبال در امور بانوان روز گذشته بالاخره استعفا داد و استعفای او مورد پذیرش مهدی تاج رییس این فدراسیون قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۱۶۵۲
چرا نائب رییس بانوان فدراسیون فوتبال استعفا داد؟ / کودتا علیه بانو عرب عامری

به گزارش جام جم آنلاین ،الهه عرب عامری در میان مخالفت اکثر اهالی جامعه فوتبال بانوان کار خود را به عنوان جانشین فریده شجاعی آغاز کرد و در حالی که مخالفانش چند برابر شده بودند به کار خود در فدراسیون پایان داد. ماحصل حضور دو ساله او در فدراسیون فوتبال یک قهرمانی برای تیم ملی فوتسال بانوان در نخستین دوره جام ملت های آسیا بود، چیزی که بسیاری از فوتبالی ها اعتقاد دارند کوچک ترین ارتباطی به مدیریت الهه عرب عامری ندارد.

انتقادات زمانی بالا گرفت که تعدادی از مربیان درجه یک فوتبال ایران بنا به دلایل مختلفی موفق به مربی گری در فوتبال بانوان نشدند تا عرب عامری بیشتر از هر زمان دیگری به «غیر فوتبالی» بودن متهم شود.

فشارها بیشتر شد و مخالفان روز به روز بیشتر. حتی گفته می شد در این رابطه نامه هایی هم به دست مهدی تاج رسیده است که در این نامه ها که به امضای بسیاری از اهالی فوتبال بانوان رسیده خواستار برکناری الهه عرب عامری شده بودند.

در نهایت چیزی که باعث کنار رفتن الهه عرب عامری از سمت نائب رییسی فدراسیون فوتبال شد شخص خودش بود. او استعفای خود را تسلیم رییس فدراسیون فوتبال کرد که این استعفا به سرعت پذیرفته شد. حالا فوتبالی ها خواستار این هستند که یک چهره تمام فوتبالی جانشین عرب عامری شود. فشارها منجر به کنار رفتن او شد و حالا شاید همین فشارها منجر به حضور یک چهره فوتبالی در این سمت شود.

مربی فوتبال بانوان: عرب عامری خودش فهمید اینکاره نیست

مربیان معترضی که اعتقاد دارند الهه عرب عامری نقش مهمی در پسرفت شدید فوتبال بانوان داشت کم نیستند. حتی می توان گفت در میان جمعیت فوتبال بانوان ، الهه عرب عامری حتی یک موافق هم ندارد.

سیما بیات که یکی از با سابقه ترین مربیان فوتبال است در عین اینکه زحمات عرب عامری را ارج می نهد از او انتقاد هم می کند. وی در اینباره به جام جم آنلاین گفت: به دلیل انتخاب های ناآگاهانه در فدراسیون فوتبال ما خیلی ضربه خوردیم چرا که این انتخاب ها ناآگاهانه بود . متاسفانه یک شخص کاملا غیر فوتبالی آوردند. یک فرد غیر فوتبالی هم تا بیاید ما و اصلا فوتبال بانوان را بشناسد حق خیلی ها تضییع می شود.

وی افزود: درخواست ما از آقای تاج این است که یک فرد از جنس فوتبال به عنوان نائب رییس فدراسیون فوتبال در امور بانوان انتخاب کند. من یکی از پرسابقه ترین مربیان فوتبال بانوان هستم اما هرگز دیده نشدم. این همه زحمت کشیدیم و بازیکنان مختلفی برای این ورزش ساختیم اما هرگز نامی از ما برده نشد.

عرب عامری در ادامه گفت: خوشحالم که عرب عامری خودش استعفا داد. او خودش هم متوجه شده بود که نمی تواند کاری بکند. فوتبال ما به هیچ عنوان با عرب عامری پیشرفتی نکرد. ما مدیری از جنس فوتبال می خواهیم تا به حقمان برسیم.

وی خاطرنشان کرد: من و امثال من هرگز در فوتبال بانوان دیده نشدند. همین دروازه بان تیم ملی فوتسال یعنی فرزانه توسلی را من ساختم اما غیر فوتبالی ها باعث شدند ما هرگز به حقمان در این ورزش نرسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها