رئیس سابق کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: احتمال محرومیت یکی از مربیان ایران به خاطر اتفاقات بازی با قطر وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۲
احتمال محرومیت جواد نکونام وجود دارد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده در مورد اتفاقات رخ داده در بین دو نیمه و پایان بازی ایران و قطر اظهار داشت: انتظار بیشتری از افراد بین‌المللی روی نیمکت تیم ملی ایران داریم. آنها باید حریم زمین بازی را حفظ کنند و حتی بعد از گلزنی هم نباید وارد زمین شوند. این رفتار کاملا نادرست و اشتباه است.

وی ادامه داد: هرچند تصاویر این حاشیه با درایت شبکه 3 روی آنتن نرفت و مستندات منفی کمتر شد ولی این موضوع مانعی نیست که از رفتار برخی نیمکت نشینان ایران که وارد زمین شدند انتقاد نشود. در حالت بدبینانه در صورت اثبات تخلفات نیمکت نشینان ایران، ممکن است یکی از مربیان تیم ایران با محرومیت مواجه شود.

نصیرزاده با اشاره به اینکه حاشیه‌های رخ داده از سوی تماشاگران نبود گفت: اگرچه اشیایی در جریان بازی به داخل زمین پرتاب شد اما تماشاگران در این وقایع نقشی نداشتند بنابراین احتمال جریمه نقدی ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد اما بعید است در مورد میزبانی ما تعرضی صورت بگیرد.

نصیرزاده با اشاره حضور یک ایرانی در کمیته انضباطی AFC گفت: روزبه وثوق احمدی عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال اسیاست و مسابقه را هم دیده بنابراین او می‌تواند مانع اتخاذ تصمیم‌های سخت علیه ایران شود.

رئیس سابق کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال با اشاره به عملکرد داور سریلانکایی گفت: اگر چه این داور صلابت اداره یک بازی با حضور 85 هزار تماشاگر را نداشت اما باید انصاف بدهیم و بگوییم که این داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت و شاید در اعلام چند خطا در وسط زمین اشتباه کرده اما این مساله نمی‌تواند مبنای قضاوت برای توانایی یک داور باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
یعنی بنده وبقیه افرادی كه در خانه بازی را تماشا می كردیم اشیا را پرتاب می كردیم و آنهایی كه در ورزشگاه بودن تماشاگر بودند نقشی در این قضیه نداشتند بی گناه هستند .
شبكه 3 عجب درایتی دارد كه صحنه ها فیلم نگرفته با این درایت خود پا روی حق گذاشته اگه در كشور قطر این اتفاق می افتاد وفیلم آن موجود نبود ایشان از كلمه درایت استفاده می كردند در هر حال از جاده عدالت خارج نشویم تا این اتفاقات كه مایع سرشكستگی ملتی با فرهنگ است توسط عده ای افراد خاص تكرار نشود

نیازمندی ها