عبرت‌های نمازی عاشورا در بیان حجت‌الاسلام قرائتی:

راز کامل‌بودن نماز مسافر در حرم حسینی

رئیس ستاد اقامه نماز کشور از برنامه های شاد و مفرح صدا وسیما ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۱
رضایتمندی مسئول ستاد اقامه نماز از برنامه های صداوسیما

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، مسئول ستاد اقامه نماز کشور در همایش اندیشه های آسمانی در مشهد از برخی رضایتمندی مسئول ستاد اقامه نمازکشور ازبرنامه های صداوسیمابرنامه های شاد در صدا و سیما ابراز رضایت کرد و گفت: در این نوع برنامه ها ثابت شده مسلمان می تواند بدون گناه و با هزینه کم شاد باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی افزود: کسی که گناه کبیره می کند نمی تواند آموزه های دینی را انجام دهد زیرا ارتکاب چنین گناهی باعث از بین رفتن عدالت در انسان می شود.

وی افزود: آیات و دستورات کامل و راهگشایی داریم که برای رسیدن به اوج شکوفایی کفایت می کند اما به دلیل عمل نشدن کامل این رهنمودها سیر پیشرفت به آرامی انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با انتقاد از فراگیر شدن فضای مجازی گفت: ابتدا باید اسلام را فهمید تا بدانیم چگونه می شود آن را رعایت کرد و دشمن چون نمی خواهد فرد مسلمان در راستای پویایی قرار گیرد فکر جوان را مشغول این حواشی می کند.

مسئول ستاد اقامه نمازکشور افزود : ساخت سلاح برای دفاع از اسلام و کشور نوعی عبادت است و خداوند در قرآن فرموده هر کاری که باعث غیض و عصبانیت دشمن شود عمل صالح است.

او گفت: باید در صورت کوتاهی مسئولان به وضوح از آنها انتقاد کرد، برنامه و سنت خداوند استثنایی ندارد اگر بیانی بر حق است از گفتن آن هراسی نداشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی افزود: یکی از مشکلات اساسی نظام آموزشی است و پیشرفت و شکوفایی کشور تنها به صورت تدریس امکان ندارد بلکه در کنار آن تعلیم مهارت نیز در درجه اهمیت بالایی قرار دارد و با رفع این موضوع مشکلات اشتغال هم برطرف می شود.

همایش اندیشه های آسمانی با حضور 500 نفر از مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در مشهد جریان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها