عضو فراکسیون ولایت گفت: با توجه به عدم اقناع نمایندگان معترض از توضیحات مطهری، تصمیم‌گیری در مورد وی باید در جلسه رسیدگی به نامه معترضان صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۱
کوهکن : نمایندگان معترض از توضیحات مطهری قانع نشدند

به گزارش جام جم آنلاین محسن کوهکن" نماینده مردم لنجان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه شکایت برخی نمایندگان از مطهری به علت نامه نگاری ب وزیر دادگستری درباره فایل صوتی گفت: توضیحات آقای مطهری در جلسه روز سه‌شنبه (9 شهریور ماه) پاسخ اعتراض ما نبود.

وی با اشاره به اینکه تذکر بنده به مطهری در مورد محتوای نامه نبود، اظهار داشت: بحث شکایت نمایندگان مربوط به این است که چرا عضو هیئت رئیسه مجلس برای خانه ملت حاشیه‌ درست کرده است.

عضو فراکسیون ولایت تصریح کرد: بارها در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید شده که نباید حاشیه‌پردازی کنید لذا اعتراض و شکایت نمایندگان تنها به دلیل ایجاد حاشیه توسط عضو هیئت رئیسه است.

کوهکن بیان داشت: یک زمان اعتراض شد که چرا احمدی‌نژاد در سیاست خارجی کشور بحث هولوکاست را مطرح کرده و با این اقدام دستاویزی به دشمنان نظام داده است و حال اقدامات سال 67 مطرح می‌شود، شاید ماهیت این دو موضوع مجزا باشد اما هر دو به نوعی حاشیه‌سازی و دادن فرصت به دشمنان کشور است.

نماینده مردم لنجان ضمن تاکید براینکه به حکم عقل و تدبیر مجلس نباید به حاشیه برود، گفت: نمایندگان معترض براساس نامه خود می‌خواهند که آیین‌نامه داخلی به صورت صددرصد اجرا شود.

وی تاکید کرد: مطهری یا هر نماینده دیگر می توانند حرف خود را بیان کرده و به وظایف نمایندگی شان عمل کند، کسی به دنبال استبداد و اختناق در مجلس نیست اما باید به نوعی رفتار شود که حاشیه‌سازی صورت نگیرد.

عضو فراکسیون ولایت با بیان اینکه در صورت قانع نشدن از توضیحات مطهری در جلسه بررسی شکایت نمایندگان، جمع باید در مورد صلاحیت وی تصمیم‌گیری کند، خاطرنشان کرد: ما به هر جهت به دنبال ادامه برخوردها نبوده و خواهان اصلاح امور هستیم و هر زمان که شاهد نتیجه اصلاح کار باشیم به حکم عقل این روند را متوقف می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
سلیم
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
خدا لعنتش كنه ، انشاالله با دشمنان اهل بیت محشور بشه ...
معراج
-
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
آقای سلیم خداوكیلی حرف دیگه غیر از نفرین نبود بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والا ملت میان اینجا نظرشونو میدن شما اومدی نفرین میكنی كه چی را ثابت كنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بگو منم بدونم...
حمید
-
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
داداش اول فكر كن چی می خوای بگی بعد حرف بزن چر فحش و نفرین می كنی الان اهل بیت تو رو قبول دارن با اینجور حرف زدنت
حسین
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
هركی سئوال حق میپرسه امثال تو لعنتش میكنید همین شده الان این همه اختلاس میشه حق امثال تو هرجور میشه چپاول كنن اموالتو
احمد
-
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
جناب الینا. پاسخ روشن است چونكه منافقین كثیف قاتل 17000 هزار نفر از مردم بی گناه كوچه و بازار و مسئولین هستند از جمله پدر بزرگوار مطهری كه برای ایشان واقعاً متأسفم. تونستی برو ماجرای جنایت این گروه كثیف كه اوایل انقلاب بر سر چند پاسدار و یك كفاش مرتكب شدند و پوست سر آنها را زنده كندند بخوان و عكسهای آنها را مشاهده كن. این گروه كثیف در اوج جنگ مردم كشور خودشان را رها كردند نه اینكه بی طرف بمانند بلكه به عراق رفتند و تمام اطلاعات لازم را جهت بمباران مناطق مسكونی و قتل و عام ملت ایران را به صدام لعنتی می دادند. . در هر كشوری سزای خیانت به مردم آن كشور مرگ است. برو عكسهای بچه های مدرسه استثنایی بروجرد را كه با گرا دادن این وطن فروشان شهید شدند را ببین و هزاران خیانت دیگر به این مملكت توسط این گروهك كثیف. اگر در مورد جنایتهای آنها تحقیق كنی مطمئناً نظرت عوض می شود.
سلیم
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
سلام حسین جان من هم منظورم این مطهری بود ، جام جم نظرم رو كامل منعكس نكرده بلكه ویرایش شدش شده این.
همی
-
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
این آقای مطهری ، عجیب سخنانش بوی نفاق ، فتنه ، تفرقه ، دشمن شاد كن و وقتی به حرفهای این شخص گوش می كنید اگر چشمانتان را ببندید فكر می كنید BBC فارسی دارد پخش می شود.
معراج
-
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
شماها هم كه همیشه دنبال توهم توطئه هستید.خب آقای مطهری وظیفش پیگیری كردن همین چیزاست دیگه..پس مثل خیلیا بشینه تو مجلس و هرچی جناح اكثریت گفت بگه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟دمت گرم آقای مطهری كاش همه نمایندگان مجلس مثل شما حرفشون را بدون طرفداری از یه جناح یا گروه خاص میزدند و فكر ملت بودند تا فكر منفعت طلبی برا خودشون و اطرافیاشون!!!!!!!
الینا
-
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
ما مردم نیز مانند آقای مطهری خواهان توضیحات در رابطه با آن موضوع هستیم. لطفا پاسخ دهید.
حمید
-
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
چرا مردم ما درباره چیزی كه اطلاع ندارن زود جبهه می گیرن
معارف
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
سلام
برای چی بخش معارف رو از اخبار فرهنگی حذف كردین؟!!!
یعنی الان متمدن شدین!؟
یعنی خبر بنود بزنین؟؟؟!!!
خیلی براتون متاسفم خیلی!!!
معراج
-
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
نباید هم قانع بشن.این آقایون دنبال كله پا كردن آقای مطهری هستن پس نباید توقع داشت از توضیحات ایشان قانع بشن!!!!!كاشكی این باند وجناح بازی را میذاشتند كنار و یه كم هم به فكر رفع مشكلات ملت بودند ولی افسوس..........
كسرا
-
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۰
۰
یه رسم عجیبی راه افتاده اونم اینكه هر كس می خواد مسئله ای رو پیگیری كنه عده ای میگن چون شبكه های معاند مثب BBC و VOA و غیره دارن راجع به این موضوع حرف میزنن پس كار پیگیری شما هم راستایی و هم نوایی با اوناست !!!! یعنی چی ؟ پس تو این مملكت نمیشه چیزیو پیگیری كرد
سلیم
-
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۰
۰
سلام به حسین و احمد عزیز ، از شما بابت سوتفاهمی كه برایتان پیش آمد صمیمانه عذر خواهی میكنم چون من هم با كمال افتخار همفكر شما هستم ، من" این" مطهری رو لعنت كردم (لطفاً به واژه این دقت كنید،واسه اشیاءست) و البته حامی وطن فروشش صادق زیبا كلام رو كه این رسانه به اصطلاح منتسب به مردم ولی به نظر من اصلاح طلب غربی نظر منو اینطوری منعكس كرد ... در هر حال از حضور آگاه و بهشتی و ولایتی تون عذر میخواهم...

نیازمندی ها