خاطره بازی علی زندوکیلی در کنسرت تهران

کنسرت علی زند وکیلی در برج میلاد با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید این هنرمند، یادی از آهنگسازان گذشته و دعا برای برگشت استاد محمدرضا شجریان به ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۹
خاطره بازی علی زندوکیلی در کنسرت تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، اجرای دوم شب اول کنسرت علی زند وکیلی و گروه "زند" شامگاه ٦ شهریورماه در سالن مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
در ابتدای این اجرا نوازندگان به روی صحنه آمدند و خواندند: «ما سرخوشان مست دل از دست داده ایم... همراز عشق و همنفس جام باده ایم»
پس از آن زندوکیلی وارد شد و به آواز گفت: «سلام... سلامی چو بوی خوش آشنایی»
و در ادامه خواند: «ما سرخوشان مست دل از دست داده ایم... همراز عشق و همنفس جام باده ایم»
پس از آن قطعه "به سوی تو" که با همخوانی مردم همراه بود، و در ادامه "آب در آتش" اجرا شد.
زندوکیلی در این قسمت از انتشار آلبوم جدید خود پس از ماه های محرم و صفر خبر داد و گفت: در این کنسرت قطعاتی را می شنوید که تا به حال نشنیده اید و در این آلبوم قرار است منتشر شود.
سپس قطعه "ناردونه" اجرا شد. زندوکیلی مادرش را "نازنین ناردونه" زندگی خود دانست و اشاره کرد که وی نیز در این اجرا حضور دارد.
آهنگ بعدی که با نواختن سازهای کوبه ای آغاز شد، صدای دست زدن مخاطبان را با خود همراه کرد. زندوکیلی خواند: «دو زلفونت بود تار ربابم... چه میخواهی از این حال خرابم»
در ادامه "گلنار" اجرا شد.
در این قسمت زمزمه های قطعات درخواستی که در میان آن ها قطعه "رفتی" بیشتر از همه به گوش می رسید، شروع شد.
این خواننده در ادامه قطعه ای را از آلبوم "یادی به رنگ امروز" که ریمیکسی از آهنگ های "دامن کشان"، "شب های تهران"، " تا بهار دلنشین" و " زندگی خوب است" مربوط به سال ١٣٢١ بود، اجرا کرد.
زندوکیلی پس از اجرای این قطعه، بیان کرد: جا دارد از خاطره سازانی یاد کنیم که باعث می شوند حالمان خوب شود و آهنگ هایشان هنوز برای ما خاطره می سازد. افردای مانند مجید وفادار، همایون خرم و بیژن ترقی.
"لالایی" و "پادری" و "آه سرد" در ادامه اجرا شدند.
زندوکیلی پس از خواندن قطعه "فقط دعا کن" گفت: دعا می کنم برای یکی از افتخارات فرهنگ و هنر ایران و امیدوارم زودتر به ایران برگردد، استاد محمدرضا شجریان.
او در ادامه از حاضران خواست به احترام شجریان بایستند و همانطور که مردم ایستاده بودند قطعه "مرغ سحر" را به یاد وی اجرا کرد.
سپس به ترتیب "عطر خاطره"، "یه شب تو خواب وقت سحر" و قطعه ای شیرازی که ساخته برادرش محمد زندوکیلی بود، اجرا شد.
در ادامه آهنگ "رفتی" که از ابتدای کنسرت توسط علاقه مندان درخواست می شد، نواخته و خوانده شد. "سیه مو" آهنگ بعدی بود که اجرا شد.
"دلم هوای تو کرده" و برای بار دوم "لالایی" قطعاتی بودند که در آخر این کنسرت اجرا شدند.
رضا ایرانمنش -بازیگر-، بهنام تشکر -بازیگر-، و سیاوش خیرابی -بازیگر- از جمله حاضران در این کنسرت بودند. عرفان همتی مهمان کم سن و سال دیگر این کنسرت بود که به قول زندوکیلی قلبش مانند کفش هایی که واکس می زند، براق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها