فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی می‌خواهند در مسیر انقلاب اصلاح انجام دهند و اعلام کردند که ما باید به مردم خودمان برسیم، این را اصلاح کنیم شعاری عوام فریبانه است.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۹
شعار "اصلاح مسیر انقلاب" عوام‌فریبانانه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در جمع نخبگان بسیجی استان همدان با بیان اینکه انقلاب در سه مرحله سخت قرار گرفته است، اظهار داشت: امروز در مرحله سوم انقلاب هستیم، ما تهدیدهای نظامی خارجی و امنیتی را پشت سر گذاشته و از آن عبور کردیم و افتخاری است که انقلاب اسلامی با وجود این همه دشمنی از امنیتی مقتدرانه مردمی و پایدار برخوردار است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با محوریت مقاومت اسلامی و ‌عمل به شعار ظلم‌ستیزی زنده و پویا در منطقه و جهان در حال پیش‌روی است ‌و به دنبال جذب قلب‌های مردم ستم‌دیده است.

سرلشکر جعفری بیان کرد: یاری دین خدا تنها وابسته به ابعاد امنیتی و دفاعی نیست بلکه باید به آن توجه کنیم و به صحبت‌های رهبر انقلاب دقت کنیم و روی این نکته توجه کنیم که آمادگی دفاعی را باید حفظ کنیم اما کارهای زمین مانده زیاد داریم که نباید از آنها غفلت کنیم.

وی با بیان اینکه که امروز در مرحله آخر انقلاب اسلامی قرار داریم و ایجاد تمدن اسلامی با ظهور امام زمان(عج) کامل می‌شود، عنوان کرد: مرحله سوم و چهارم انقلاب اسلامی مربوط به اسلامی شدن جامعه و دستگاه‌ها است که با مباحث نظامی محقق نمی‌شود اگر چه جامعه امن با ایمان و عمل صالح مدنظر ما است که شرط اول هرگونه پیشرفت مادی و معنوی هر جامعه است اما باید از مقدمه عبور کرده و به سمت الگوسازی جامعه اسلامی انقلابی برویم.

وی افزود: سال‌هاست که مقام معظم رهبری این را مطالبه می‌کنند و رسالت سخت سپاه و بسیج و ‌حوزه‌های علمیه تحقق این هدف است و زمانی این کار سخت می‌شود که برخی مسئولان داخلی و سیاسیون این مسیر و تحقق این اهداف را قبول نداشته و سنگ‌اندازی کنند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: انحرافی که برخی آقایان ‌پس از جنگ ایجاد کردند در جامعه ما براساس الگوی غربی است در حالی که مقام معظم رهبری بارها تذکر داده و‌ می‌دهند که اقدامات ما باید همراه با انسان‌سازی باشد و هدف ما این است بنابراین اگر نتوانیم فقر و بی‌عدالتی را ریشه کن کنیم نباید انتظار رشد معنویت در جامعه را داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روح الله
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
زنده باد سرلشكر جعفری//شما راست میگید تا عده ای كدخدا را همه كاره بدونن دیگه چه توقعی میشه داشت
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
به افتخارمرد بزرگ وانقلابی بزرگوارسرلشكرپاسدارصلوات اللهم صلی االله محمدوال محمد

نیازمندی ها