بهره برداری از 39 ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

سید محمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: از شروع سال جاری تا کنون ، 39 ایستگاه هوائی توزیع برق جهت تغذیه برق مشترکان جدید استان سمنان احداث و به بهره برداری رسیده است .
کد خبر: ۹۳۶۳۷۳
بهره برداری از 39 ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این خبر، افزود: طرح اصلاح و بهینه سازی 23 پست توزیع برق هوایی نیز به اجرا درآمده است.

مهندس سید محمد حسینی نژاد با اشاره به این که طرح توسعه 17 هزار و 84 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف زمینی و هوایی در استان اجرایی گردیده، افزود: بهسازی 22 هزار و 79 متر خطوط توزیع برق، از دیگر اقدامات این شرکت است.

وی با عنوان این که از آغاز امسال تا به حال 248 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر استان سمنان نصب گردیده، یادآور شد: تعویض 795 چراغ سوخته و بهینه سازی آنها از جمله فعالیت های صورت گرفته در عرصه خدمات دهی به شمار می رود.

وی با ابراز این که از ابتدای سال جاری تا زمان حاضر 3 هزار و 339 مشترک جدید جذب شرکت شده است، اظهار داشت: هم اینک این شرکت به بیش از 353 هزار مشترک برق در استان خدمات ارائه می نماید.

وی همچنین میزان سرمایه گذاری انجام شده بابت طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره را 23 میلیارد و 484 میلیون ریال ذکر کرد.

سمنان - خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها