جیب‌بر حرفه‌ای مقابل خبرنگاران، صحنه جیب‌بری‌های چند ثانیه‌اش را بازسازی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۹
جیب‌بر حرفه‌ای تبحرش را به خبرنگاران نشان داد!

به گزارش جام‌جم ، اوایل سال 92 شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که نشان می‌داد سه مرد در پوشش مسافربر در سطح تهران، از مسافران جیب‌بری می‌کنند.

در ادامه دو نفر از متهمان دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند. آنها گفتند که با همدست مرد دیگری که او نیز سابقه‌دار است، جیب 200مسافر را خالی کرده‌اند. متهمان به 12 سال زندان محکوم شدند.

در ادامه سومین عضو باند هم در زندان شناسایی شد. او دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران انتقال یافت و به بازپرس نصرتی گفت: من و همدستانم که اکنون در زندان هستند، به بهانه جابه‌جایی مسافر مردم را سوار می‌کردیم. در میانه راه به بهانه این که در خراب است و باید آن را باز و بسته کنم، جیب مسافران را خالی می‌کردیم. من در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت داشتم اما وقتی ورشکسته شدم، یکی از دوستانم مرا با یک جیب‌بر حرفه‌ای آشنا کرد که او سه روزه به من آموزش داد و از سال 89 جیب‌بری‌هایم را آغاز کردم.

این در حالی بود که متهم دیروز مقابل خبرنگاران به بازسازی صحنه سرقت‌هایش پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید
-
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
شكل خبر نگارامون را هم نشان دهید تا ببینیم چه شكلی هستند شكل تمام مردم را به نوعی نشان دادید فقط شكل خبرنگارها مانده خواهش میكنیم نشانشان دهید

نیازمندی ها