اعتراف عجیب یک خواهر برای نجات برادران خشنش

این دختر گفت: قربانی یک اقدام زشت شده است+ عکس

حمله وحشیانه زورگیران خشن به 200 زن

چهار سارق خشن که 200 فقره سرقت و زورگیری در پرونده خود دارند، با شلیک پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۹

به گزارش جام‌جم، تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند به دنبال طرح شکایت‌های مشابه از اعضای یک باند زورگیر آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد، دزدان در بسیاری از مناطق شرق و جنوب شرق تهران بویژه در مناطق نیروی هوایی، تهران‌نو، پیروزی، نبرد، بلوار ابوذر، افسریه، نارمک، تهرانپارس و خیابان دماوند اقدام به صدها فقره سرقت به شیوه موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی کرده‌اند. در ادامه 13 مرداد، ماموران در خیابان نیروی هوایی به سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید و طرح هوندا 125 آبی مشکوک شده و به آنها دستور ایست دادند. متهمان بدون توجه به اخطار پلیس فرار کردند که پس از تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی دستگیر شدند.

با انتقال چهار متهم به نام‌های حسین 20ساله، مهراب 18 ساله ، علی‌اصغر 18ساله و جواد 23 ساله به پایگاه ششم پلیس آگاهی، هر چهار متهم به صدها فقره سرقت به شیوه زورگیری، موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی اعتراف کردند .

حسین، سرکرده گروه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت که ابتدا با مهراب در قهوه‌خانه‌ای در محدوده خیابان فداییان اسلام آشنا شده و پس از مدت کوتاهی، سرقت‌های خود را به صورت دو نفره آغاز کردیم. در ادامه، حسین موضوع سرقت‌ها را با پسرخاله‌اش جواد در میان گذاشت و جواد نیز همراه یکی از دوستانش به نام علی‌اصغر به گروه آنها ملحق شدند و پس از مدت کوتاهی، سرقت‌های تک‌موتوره با دو سرنشین به سرقت‌های دو موتوره با چهار سرنشین تغییر یافت. با توجه به افزایش تعداد اعضای گروه، زورگیری نیز به دیگر اعمال مجرمانه آنها افزوده شد .

همزمان با دستگیری متهمان و اعتراف صریح آنها به ارتکاب تعداد زیادی سرقت به شیوه‌های مختلف موبایل‌قاپی، زورگیری و کیف‌قاپی، ده‌ها مالباخته‌ای که به این شیوه از آنها سرقت شده بود، به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند و در مدت بسیار کوتاهی بیش از 200 مالباخته، متهمان بخصوص سرکرده گروه را شناسایی کردند .

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت‌های متعدد به شیوه‌های کیف‌قاپی، موبایل‌قاپی و زورگیری و شناسایی تعدادی از شاکیان، به خواست قاضی عکس آنها بدون پوشش در روزنامه‌ها منتشر می‌شود. افرادی که از آنها شکایت دارند می‌توانند برای طرح شکایت به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها