«محمود پاک‌نیت» بازیگر سریال «پریا» در باره گریمش در این سریال می‌گوید: به هر حال هر شخصیتی گریم خاص خود را می‌طلبد، اما در سریال پریا مدل موهایم شبیه به نقشی که در سریال «نفس گرم» بازی کردم، شده است. همان طور که دیدید در این سریال پدری هستم که تمام دغدغه فکری‌اش فرزندانش و بالاخص پسرش است و بعد از فوت همسرش، خود را هم پدر می‌داند و هم مادر.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۷

این بازیگر در ادامه تصریح کرده: در پریا مانند اغلب آثار حسین سهیلی‌زاده معضلی اجتماعی که گریبانگیر همه مردم جامعه است، گریبان چند خانواده را گرفته است. معضل‌های اجتماعی که هر جوانی ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کند. حسین آقا پدری است که مدام تلاش می‌کند مشکلات فرزندانش را مرتفع کند و همیشه فرزندانش برایش در اولویت قرار دارند.

او درباره زمان پخش پریا هم به فارس گفته است: از ابتد قرار بر این بود «پریا» قبل از ماه رمضان پخش شود و تعداد زیادی از قسمت‌ها برای پخش آماده شده بود، اما سازمان صدا و سیما تصمیم گرفت در زمان دیگری این سریال را روی آنتن ببرد، چراکه موضوع این سریال به گونه‌ای است که در هر زمانی می‌تواند پخش شود و برای مناسبت خاصی ساخته نشده است.

پاک‌نیت خاطرنشان کرد: معمولا برای بازیگران زمان پخش مهم نیست، بلکه میزان رضایت مخاطب و دیده شدن سریال از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. ضمن این که اگر این سریال در ماه رمضان پخش می‌شد به دلیل تقارن با مسابقات جام اروپا تعداد کمتری از مخاطبان این سریال را می‌دیدند.

این بازیگر در ادامه گفته است: ما در قبال برخی از مسائل تعهد اجتماعی داریم و نمی‌توانیم هر چیزی را در قالب تصویر به نمایش دربیاوریم و اگر من نیز تماشاگر تلویزیونی یا سینمایی باشم دوست ندارم خانواده‌ام هر چیزی را در رسانه‌ها ببینند. با وجود این که حرفه‌ام سینماست، حتی از زمان گذشته و چند سال پیش که اغلب مردم در خانه‌های خود فیلم‌هایی را می‌دیدند، من به خاطر فرزندانم هیچ گاه ویدئو نداشتم. مطمئن بودم تماشای چنین فیلم‌هایی آن هم در محیط خانه باعث می‌شود تا به تربیت فرزندانم لطمه بخورد. هرگز اسم این را سانسور نمی‌گذارم بلکه از آن با نام اقتضای فرهنگ جامعه یاد می‌کنم. حتی قبل از انقلاب اسلامی نیز به خواهرهای خودم اجازه رفتن به سینما نمی‌دادم. بنابراین ما با اروپایی‌ها از نظر فرهنگ، دیدگاه، بینش و... تفاوت داریم،

بازیگر سریال «نفس گرم» می‌افزاید: این در شرایطی است که برخی‌ها می‌گویند فضا بسته است، اما من این را قبول ندارم چراکه حدود 40 سال در این فضا زندگی و کار کردم و خط قرمزها را می‌شناسم و خودم عضوی از این جامعه هستم و می‌دانیم چه مسائلی را باید به مردم نشان داد و چه موضوعاتی را نباید به مردم نشان داد. حتی معتقدم به نسبت گذشته فضا خیلی بازتر شده و فردی که در راس این سازمان تصمیم‌گیری می‌کند، تصمیمی جدید نگرفته و همه تصمیم‌ها با توجه به فرهنگ کشور ما در این سال‌ها صورت می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها