وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، جنگنده‌های روسی سوخو-34 حاضر در ایران، حملات جدیدی را علیه داعش در دیرالزور سوریه انجام دادند.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۸
عملیات جنگنده‌های روسی از پایگاه هوایی همدان علیه داعش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور برای انجام موج دیگری از حملات هوایی علیه داعش در سوریه از ایران پرواز کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، جنگنده‌های روسی حاضر در ایران امروز چهارشنبه حملاتی را علیه داعش در «دیرالزور» سوریه به انجام رساندند که در این عملیات 150 نفر از تروریست‌های داعش شامل جنگجوهای خارجی کشته شده‌اند.

وزارت دفاع روسیه تأکید کرد: «عملیات امروز چهارشنبه 17 آگوست 2016 بمب‌افکن‌های سوخو-34 روسی از پایگاه هوایی همدان در داخل ایران علیه مواضع گروه تروریستی داعش انجام شده است. این بمب‌افکن‌ها بمب‌های «OFAB-500» حمل می‌کردند».

در ادامه بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «هواپیمای «سوخو-35 اس» که در پایگاه حمیمیم سوریه مستقر بود نیز بمب‌افکن‌های روسی از داخل ایران را پوشش می‌داد. پس از اتمام موفقیت‌آمیز، جنگنده‌های روسی به پایگاه‌های مبدأ بازگشتند.»

وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه استقرار بمب‌افکن‌های این کشور در ایران را تائید و اعلام کرد که این هواپیماها برای حمله به مواضع داعش در سوریه به کار گرفته می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بهمن
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
من از شبكه های خارجی كه نگاه میكردم میگفتند بمب افكن های استراتژیك توپولوف تی یو ۲۲ ام ۳ از آنجا پرواز میكردند , سوخو ۳۴ جنگنده بمب افكن و جنگنده ضربتی است
آمری
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
این در حالی است كه روسیه به آمریكا تعهد داده كه به ایران هواپیمای جنگی نفروشد باز اگه آمریكا بود به متحدش پیشرفته ترین تولیدش را میداد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها