محسن چاوشی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام‌ خود، بالاخره به برخی گمانه زنی‌ها خاتمه داد و اعلام کرد که همانند فصل اول در فصل دوم سریال «شهرزاد» هم به عنوان خواننده حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۰
چاوشی برای فصل دوم «شهرزاد» هم می‌خواند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی سینما یکی از عوامل موفقیت «شهرزاد» حضور محسن چاوشی به عنوان خواننده تیتراژهای پایانی این مجموعه تلویزیونی بود. چاوشی برای فصل اول «شهرزاد» 8 قطعه منتشر کرد که تمامی آنها با استقبال مخاطبان مواجه شد.

با پایان سریال «شهرزاد» گمانه زنی‌هایی در مورد حضور این خواننده پرطرفدار در فصل دوم این مجموعه به وجود آمد که از سوی چاوشی هم بی پاسخ ماند. اما با نزدیک شدن به آغاز تصویربرداری فصل دوم «شهرزاد» این خواننده دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که ساخت اولین قطعه فصل دوم مجموعه «شهرزاد» را آغاز کرده است.

چاوشی پیش‌تر گفته بود رابطه دوستانه‌اش با محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» دلیل اصلی همکاری او با این سریال شبکه نمایش خانگی بوده است. قطعه‌های اولیه تیتراژ این سریال را علیرضا قربانی خوانده بود، اما بعد از چند قسمت محسن چاوشی جای او را گرفت و ترانه‌هایی که برای «شهرزاد» خواند، جدای از سریال هم بارها شنیده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
خیلی عالی به خصوص باصدای محسن چاووشی

نیازمندی ها