بهداد سلیمی ، یکی از امیدهای اصلی کاروان ورزشی ایران امروز مسابقه می دهد.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۹
برنامه ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو / بهداد وارد می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، امروز المپیک وارد روز یازدهم می شود، روزی که می تواند بهتر از هر زمان دیگری محلی برای درخشش ورزشکاران ایرانی باشد چرا که در این روز بزرگ ترین شانس های کسب مدال وارد میدان نبرد می شوند. امید نوروزی و قاسم رضایی در کشتی فرنگی و بهداد سلیمی در وزنه برداری ورزشکارانی هستند که شانس اصلی کسب مدال خواهند بود.

در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی، امید نوروزی از ساعت 17:30 پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف «ویلیکسیس دِخسوس ریواس اسپینوزا» از ونزوئلا می‌رود. نوروزی در صورت برتری مقابل این حریف، در دور سوم با برنده «شاماگی بولکواتزه» از گرجستان و «تروسپو وائلیمائکی» از فنلاند روبه‌رو خواهد شد و اگر این جدال را نیز با برد پشت سر بگذارد، گام به نیمه نهایی خواهد گذاشت.

در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی در دور اول با قرعه استراحت مواجه شده و در دور دوم با برنده «لویلیس خوزه پرز مورا» از ونزوئلا و «هاردیپ هاردیپ» از هند دیدار می‌کند.

بامداد چهارشنبه و از ساعت 2:30 آخرین ورزشکار کشورمان در روز یازدهم یعنی بهداد سلیمی در دسته 105+ کیلوگرم وزنه برداری به روی تخته می‌رود. بهداد با وجود آسیب‌دیدگی سختی که داشت، توانست به مرز آمادگی برسد و حالا همه منتظر هستند تا این ورزشکار پرافتخار هت‌تریک طلایی‌های وزنه‌برداری‌های ایران را تکمیل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها