دفاع مقدس، به روایت مهران مدیری

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد نخستین فیلمی که مهران مدیری قرار است در سینما بسازد، اثری دفاع مقدسی باشد. ظاهرا آن چیزی که مدیری قصد دارد بسازد، پس‌زمینه جنگ دارد و خاطرات خود او از زمانی است که با گروه‌های دانشجویی در مناطق جنگی تئاتر اجرا می‌کردند. این فیلم یک درام خیابانی و شامل یک کاراکتر با بازی سیامک انصاری است که یک صبح تا عصر در خیابان‌های تهران می‌گردد و در این میان با اتفاقات مختلفی روبه‌رو می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۵

آن‌طور که سینماپرس گزارش داده، مهران مدیری تصمیم گرفته پس از پایان مجموعه «دورهمی»، اولین فیلم سینمایی خود به نام «پنج عصر» را بسازد.

خشایار الوند، فیلمنامه‌نویس و همکار مدیری در چند اثر، بتازگی در گفت‌وگویی درباره همکاری با مدیری، نکته‌ای را هم ذکر کرده و به علاقه او برای ساخت فیلم خاطراتش از جبهه اشاره کرده است. الوند گفته است: در جریان کار بعدی مهران که بعد از «پنج عصر» ساخته می‌شود، نیستم اما می‌دانم برای خاطرات زمان جبهه و جنگش است. او اشاره می‌کند: آن چیزی که مدیری قصد دارد بسازد، پس‌زمینه جنگ دارد و خاطرات خود مهران است از زمانی که با گروه‌های دانشجویی در مناطق جنگی تئاتر اجرا می‌کردند. من نویسنده آن کار نیستم و خودش دوست دارد آن را بسازد. البته این فیلم در صورت تولید، اولین فیلم مرتبط با جبهه و جنگ در کارنامه مدیری نیست. او در دهه 70 در فیلمی با عنوان «دیدار» ساخته محمدرضا هنرمند بازی کرد و نقش یک رزمنده را به عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها