دبیر ستاد انتخابات کشور خبر داد:

اعلام جدول زمانبندی سه انتخابات 96

سخنگوی وزارت کشور گفت: سیاست های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام نهایی شد و خدمت رهبری فرستاده شده مدنظر ما قرار گرفته است و منتظرابلاغ آنها هستیم تا همه موضوعات نهایی شده و سیر جریان لایحه قانون جامع انتخابات را پیگیری کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۳
لایحه قانون جامع انتخابات نهایی شد/ استاندار زنجان به زودی معرفی می شود

سلمان سامانی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، درباره آخرین وضعیت لایحه قانون جامع انتخابات در وزارت کشور گفت: در وزارت کشور براساس تجربیات موجود، استفاده از نظرات نخبگان ،تعامل با شورای نگهبان و متخصصانی که در مرکز پژوهش ها هستند،همچنین با توجه به سوابق انتخاباتی دوره های گذشته و مطالعه انتخاباتی بر قوانین انتخاباتی سایر کشورها سندی در وزارت کشور آماده شد.

وی افزود: همزمان با آن، سیاست های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام نهایی شد و خدمت رهبری فرستاده شده مدنظر ما قرار گرفته است و منتظرابلاغ آنها هستیم تا همه موضوعات نهایی شده و سیر جریان لایحه را پیگیری کنیم.

سامانی در مورد زمان دقیق ارایه لایحه قانون جامع انتخابات در وزارت کشور تصریح کرد: آنچه در این زمینه مربوط به وزارت کشورمی شود نهایی شده است.

سخنگوی وزارت کشور در مورد گزینه وزارت کشور برای استانداری زنجان نیز گفت: انتخاب این استاندار در مراحل پایانی است.

براساس گزارش خبرگزاری ها،صادقی که از نیروهای بومی استان زنجان به‌شمار می‌رود گویا با وجود عدم تمایل برای قبول این سمت، از طرف برخی از چهره‌ها و نمایندگان ادوار گذشته و کنونی استان مورد استقبال قرار گرفته است.

نام‌هایی از جمله حمیدرضا شهبازی، نصرالله ابراهیمی، علیرضا منادی و داوود کرمی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح بوده‌اند؛ با این وجود اضافه‌شدن نام دیگر به جمع گزینه‌های احتمالی دور از ذهن نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها