جام جم آنلاین خودکشی های دونفره را بررسی کرده است

وقتی قرار برای خودکشی مد می شود/ پای شبکه های مجازی در میان است؟!

دو دختر نوجوان که با هم دوست بودند، به دلایلی نامعلوم خود را از پشت بام به پایین انداختند.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۷

به گزارش جام‌جم، عصر دیروز مردی با کلانتری 138 جنت‌آباد تماس گرفت و از سقوط مرموز دو دختر 15 ساله از طبقه پنجم ساختمان مسکونی در خیابان پیامبران غربی، جهاد اکبر خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند دو دختر نوجوان به دلیل سقوط از بلندی فوت کرده و اجسادشان در محوطه پارکینگ افتاده است.

با گزارش موضوع خودکشی این دو دختر 15 ساله به مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، او همراه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر شد. تحقیقات اولیه بازپرس جنایی در آنجا نشان می‌داد که دو دختر فوت شده باهم دوست بودند. یکی از آنها در همان ساختمان محل حادثه زندگی می‌کرد و دیگری در محله ای دیگر ساکن بوده است. روز حادثه آن دو با هم ملاقات داشتند و کسی متوجه نشده که آنها چطور به پشت‌بام رفته و خود را به پایین پرت کرده‌اند.

با دستور قضایی اجساد دو دختر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد همچنین با دستور بازپرس مرادی، کارآگاهان جنایی، تحقیقات از خانواده دو دختر نوجوان را آغاز کرده‌اند. همچنین پلیس درحال بازرسی از دفترچه یادداشت، گوشی و تبلت این دو دختر است تا مشخص شود آنها به چه انگیزه‌ای دست به خودکشی زده‌اند.

این درحالی است که خانواده آنها با اطلاع از ماجرای مرگ فرزندانشان آنچنان شوکه شده‌اند که باورشان نمی‌شود فرزندانشان دست به خودکشی زده‌اند. بنابراین تحقیقات از خانواده‌های دو دختر نوجوان همچنان توسط پلیس ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها