در اواخر نیمه اول دیدار تیم های پیکان و استقلال میان هواداران دو تیم برخورد نسبتا تندی ایجاد شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۰
درگیری میان هواداران استقلال و پیکان/ پورحیدری رفت!

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم‌های پیکان و استقلال با برتری یک گله شاگردان جلالی به پایان رسید.
حواشی نیمه نخست این دیدار به شرح زیر است:
- اکثر بازیکنان استقلال از جمله مهدی رحمتی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، امین حاج محمدی، مگویان و ... پیش از آغاز این دیدار به سمت نیمکت تیم پیکان رفتند و با مربی سابق استقلال، علی اصغر قربانعلی پور خوش و بش کردند.
- آرش برهانی مهاجم فصل گذشته استقلال برخورد گرمی با نیمکت نشینان این تیم داشت و در آخر با علیرضا منصوریان هم گفت وگو کرد و او را در آغوش گرفت. برهانی همچنین برخورد گرمی منصور پورحیدری سرپرست استقلال داشت.
- از دیگر نکات جالب این دیدار برخورد نسبتا گرم مهدی رحمتی با آرش برهانی بود. پیشتر گفته می شد این دو بازیکن با یکدیگر مشکل دارند و برهانی مقصر جدایی اش از استقلال را، رحمتی می داند.
- این بازی سیصدمین حضور مجید جلالی در لیگ برتر در قامت سرمربی است.
- امیرحسین صادقی بازیکن فعلی تیم پیکان هم پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با منصوریان برخورد گرمی داشت.
- سیدرضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال این بازی را از نزدیک تماشا کرد.
- بختیار رحمانی در نیمه اول این بازی با کارت زرد داور جریمه شد تا اولین کارت زرد استقلالی ها در رقابت های لیگ برتر ثبت شود.
- درحالی که در لیست اولیه پیکان نام لوون آیراپتیان به چشم می خورد، این بازیکن در آخرین لحظه نامش از لیست پیکان خط خورد و به جای او مرتضی آقاخان به میدان رفت و این بازیکن یک گل هم به استقلال زد و از شدت خوشحالی پیراهنش را درآورد که این مسئله با یک کارت زرد برای او همراه بود.
- در اواخر نیمه اول این دیدار میان اندک تماشاگران هوادار پیکان و هواداران استقلال درگیری لفظی شدیدی ایجاد شد. این درگیری لفظی داشت به یک دعوای فیزیکی کشیده می شد که با دخالت ماموران انتظامی طرفین آرام شدند هرچند تنش میان آنها تا پایان نیمه اول باقی ماند.
- منصور پورحیدری بعد از پایان نیمه نخست این دیدار با یک خودرو زمین بازی را ترک کرد. گفته می شود وی راهی رختکن شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها