به بهانه زادروز سریع‌ترین مرد تاریخ جهان

ببینید | صاعقه در پیست

آرزویی که سریع ترین مرد جهان دارد

بولت: دوست دارم مانند «محمدعلی» باشم

سریع ترین مرد جهان گفت: دوست دارم در دو ومیدانی دنیا آقایی کنم و به جایگاهی که «محمدعلی» در بوکس دنیا رسید، برسم.
کد خبر: ۹۳۱۲۲۸
بولت: دوست دارم مانند «محمدعلی» باشم

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، پایگاه خبری کوره، یوسین بولت روز چهارشنبه در گفت و گو با نشریه آلمانی «شتیرن» گفت: می خواهم کاری کنم که بعد از خداحافظی از ورزش خاطره ای خوب و فراموش نشدنی در ذهن مردم دنیا باقی بگذارم و همیشه به نیکی از من یاد کنند.

نشریه «شتیرن» نوشت: هدف دونده بلندقامت جامائیکایی کسب سه قهرمانی در بازی های المپیک ریو است و او می خواهد در دو 100 متر، 200 متر و 4 در 100 متر امدادی به طلا برسد، کاری که در المپیک 2008 و 2012 نیز در این سه ماده انجام داد و قهرمان شد.

سریع ترین مرد جهان گفت: می خواهم در المپیک ریو دست به کار بزرگی بزنم و به توانایی خود اعتمادی کامل دارم که رکورد جدیدی در دوی 200 متر به جای بگذارم و مرزهای جدیدی را در این ماده جابجا کنم.

بولت افزود: برای جابجایی رکورد در دوی 100 متر نیازی به دقت بالایی دارید، اما در دوی 200 متر زمان کافی برای جبران عقب ماندگی احتمالی وجود دارد و کار قدری آسانتر است.

یوسین بولت با اشاره به اینکه می خواهم مانند «محمدعلی» که هر گاه سخن از بوکس می آید، مردم او را به نیکی یاد می کند وسرمشق همه بوکسورهای دنیا است، باشم و در دو و میدانی نامی بزرگ از خود به جای بگذارم.

او گفت: با همت بالایی که دارم این خواسته تحقق خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها