ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمانش در تازه‌ترین پیروزی‌های خود تپه الصنوبرات را پس گرفت و توانست مسیری را که تکفیری‌ها به سمت محله‌های شرقی حلب باز کرده بودند، ببندد و تعدادی از سرکردگان گروه‌های تکفیری در حملاتی در جنوب و غرب حلب کشته شدند.
کد خبر: ۹۳۱۱۴۵

به گزارش منابع خبری، نیروهای ارتش سوریه خطوط حمله را از طریق مسیری که روز شنبه تکفیری‌ها برای شکستن محاصره حلب از بخش شرقی شهر حلب ایجاد کرده بودند، پس گرفتند. دفتر مطبوعات نظامی دولت سوریه اعلام کرد، شکافی که شورشیان سوری و تکفیری‌ها در محور الراموسه به سمت محله‌های شرقی حلب باز کرده بودند را به طور کامل بستند.

رامی عبدالرحمان، مدیر دید‌بان حقوق بشر سوریه گفت: نیروهای ارتش سوریه نتوانستند بر مسیر دریافت تجهیزات که مخالفان سوری باز کرده‌ بودند تسلط یابند اما نیروهای دولتی و هم‌پیمانان‌شان با پشتیبانی هوایی پیشروی به سمت این مسیر داشتند و می‌توانند به این سمت تیراندازی کنند.

به گزارش منابع میدانی، درپی قطع دوباره جاده محله‌های شرقی شهر حلب و شکست اکثر اهداف تروریست‌ها برای سیطره بر این شهر و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از آنها در نبردهای دانشکده‌های نظامی و منطقه الراموسه، بار دیگر ترس و نگرانی بر تروریست‌های دو گروه جیش‌الفتح و جیش المجاهدین سایه افکند و عناصر مسلح در این مناطق اقدام به انتقال خانواده‌های خود به سمت مرز ترکیه کردند.

همزمان فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه به دستور بشار اسد، رئیس‌جمهور این کشور به خط مقدم جبهه جنوب شهر حلب رفت و از نیروهای نظامی در این منطقه بازدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها