رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دیروز در دیدار با مدیران وزارت اطلاعات مجموعه‌ای از نکات راهبردی را مورد اشاره قرار دادند و در توصیف جایگاه و نقش وزارت اطلاعات از این مجموعه به‌عنوان سنگر حساس و چشمان بینای نظام یاد کردند. این تعبیر رسا نشان‌دهنده جایگاه این نهاد امنیتی به‌عنوان پوسته سخت نظام است که باید مستحکم باقی بماند تا از هسته نظام و انقلاب حفاظت کند.
کد خبر: ۹۳۰۸۹۰
نقش پوسته سخت نظام در حفظ انقلاب

نباید از یاد برد که عرصه کنونی، میدان رویارویی نظام جمهوری اسلامی با شبکه استکباری به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است.

حقایق نشان می‌دهد که در این رویارویی مانند دوران دفاع مقدس ‌نابرابری وجود دارد، اما ملت ایران در سایه ایمان و اعتقاد می‌تواند بار دیگر شکست را به دشمن تحمیل کند.

در همین راستا رهبر فرزانه انقلاب دیروز توجه به ایمان را برای حفظ پوسته سخت نظام مورد تاکید قرار دادند و توصیه کردند نسبت به تقویت بنیه معنوی کارکنان و مدیران وزارت اطلاعات توجه جدی صورت گیرد.

همچنین حفظ خط فاصله نظام با راس نظام سلطه از دیگر تاکیدات ایشان بود. از منظر امام راحل و مقام معظم رهبری، ادبیات انقلاب مبتنی بر ماهیت انقلابی و اسلامی است و برابر با این قرائت، آمریکا شیطان بزرگ است، اما متاسفانه جریان خزنده‌ای در کشور وجود دارد که به‌نوعی به‌دنبال بزک کردن آمریکا و عادی‌سازی روابط با شیطان بزرگ و امیدوار به حل مشکلات اقتصادی در سایه برقراری روابط با راس نظام سلطه است اما مطابق با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، آمریکا قابل اعتماد نیست و همواره در کمین ضربه زدن به کشورمان است بنابراین نباید نسبت به کمرنگ شدن این خط فاصل کوتاهی شود. در همین راستا رهبر معظم انقلاب در فرمایشات روز گذشته‌شان، بر حضور وزارت اطلاعات در تمام حوزه‌هایی که دشمن در پی ضربه زدن به منافع ملت و ارزش‌ها ست تاکید کردند، چراکه دشمن از هیچ تلاشی برای نفوذ فروگذار نمی‌کند.

دکتر یدالله جوانی - تحلیلگر مسائل سیاسی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها