فرمانده انتظامی خراسان شمالی

دستگیری ۱۶۲ سارق کابل در خراسان شمالی

کلانتر محله ولنجک با اشاره به دستگیری یک سارق کابل برق در محدوده فرحزاد، گفت: این متهم در حال سرقت 20 کیلوگرم کابل برق دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۳
سارق کابل‌های برق فرحزاد دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ امین محمدی با اشاره به دستگیری یک سارق کابل برق گفت: عصر روز گذشته یکی از گشت های انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده ولنجک بودند که به یک موتورسوار مشکوک شده و برای بررسی موضوع به وی دستور توقف دادند اما موتورسوار بدون توجه به دستور پلیس سعی کرد از محل بگریزد که این امر سبب شد ماموران وی را تعقیب کنند و در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز در محدوده هایی منطقه بازداشت شده و از آنجا که مدارک وسیله نقلیه را همراهش نداشت به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: متهم در کلانتری تحت بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به سرقت موتورسیکلت به سرقت کابل هایی برق این محدوده نیز اعتراف کرد که طی بازرسی از داخل کیسه ای که همراهش بود بیش از 20 کیلوگرم سیم و کابل برق که مقداری از آن سوزانده شده بود، کشف و ضبط شد.

کلانتر محله ولنجک خاطرنشان کرد:متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و کابل هایی مسروقه نیز در اختیار ماموران اداره برق منطقه شمال تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها