نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد زمان افتتاح ورزشگاه نقش جهان گفت: طبق قولی که مسؤولان اجرایی داده اند امیدواریم فاز یک ورزشگاه نقش جهان تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۲
نقش‌ جهان از کما خارج می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا، ناهید تاج الدین با بیان اینکه پروژه نقش جهان و تکمیل آن جزو مطالبات تاریخی ورزش دوستان اصفهانی است، اظهار کرد: مردم در خصوص ورزشگاه نقش جهان صحبت‏های زیادی را با ما مطرح کرده اند از این رو بازدیدی را از این ورزشگاه داشتم تا از نزدیک در جریان مشکلات کار قرار بگیرم.

وی ادامه داد: در حوزه اختیارات خود، پیگیر جذب اعتبارات مربوطه در جهت تکمیل این ورزشگاه هستم و با توجه به اقدامات در حال انجام، امیدواریم طبق قولی که متولیان ورزش استان داده اند ، فاز 1 این ورزشگاه به زودی به اتمام برسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تسریع در اتمام این پروژه از مراجع ذی ربط پیگیری خواهم کرد، افزود: قطعا پیگیری بنده به یک بازدید ساده از این پروژه ختم نشده و پیگیر راه اندازی سریع این پروژه خواهم بود.

تاج الدین گفت: اصفهان از قطب های ورزشی کشور است و حق این شهر داشتن یک ورزشگاه بزرگ و آبرومند مثل نقش جهان است، اما متاسفانه امکانات ورزشی اصفهان برازنده نام این شهر نیست.

وی با بیان اینکه با تلاش مسئولان اجرایی، این ورزشگاه هرچه زودتر به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: به هرحال بسیاری از پروژه ها از حیث منابع مالی با مشکل مواجه شده است، اما امیدوارم هرچه زودتر با بهره برداری از این ورزشگاه دیگر شاهد مشکلات متنوع مردم که در راه عزیمت به استادیوم فولادشهر با آن مواجه بودند، نباشیم.

تاج الدین در ادامه گفت : بنده به عنوان جوان ترین نماینده مردم اصفهان در مجلس به طور مکرر مورد سوال جوانان ورزش دوست اصفهانی که خواهان آن هستند تا ورزشگاه نقش جهان هرچه زودتر به بهره برداری برسد قرار گرفته به همین خاطر است که به صورت ویژه به این مساله ورود پیدا کرده ام و امیدوارم به نتیجه مطلوبی در این راه برسیم .

وی ادامه داد: قطعا بعد از اتمام فاز یک این پروژه نیز باید به دیگر مشکلات این ورزشگاه رسیدگی شود تا مشکلات فازهای بعدی در هیاهوی بهره برداری از فاز یک گم نشود.

تاج الدین در پاسخ به این سؤوال که به نظرتان طولانی شدن زمان تکمیل این ورزشگاه ضعف مطالبه گری نمایندگان اصفهان در ادوار گذشته را نمی رساند، گفت: البته بنده در جریان کامل پیگیری ها و تلاش های دوستان نیستم، اما معتقدم مسلما نمایندگان می توانند به عنوان کاتالیزور عمل کرده و با تلاشی بیشتر با پیگیری های ویژه خود این امر را تسریع کنند .

وی ادامه داد: متاسفانه بر اساس یک باور غلط ،استان اصفهان از ادوار گذشته در دسته استان های برخوردار قرار گرفته و با این دسته بندی غلط از جایگاه واقعی خود تنزل پیدا کرده و بر اساس این باور غلط است که مردم این استان به حق خود در زمینه جذب متناسب بودجه نرسیده و مشکلات فراوانی را در مورد اتمام پروژه های مهم استانی شاهد هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امیدوارم هرچه سریع‏تر بازی‏های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان انجام شود، گفت: مردم اصفهان از قول های رنگارنگ در مورد زمان افتتاح نقش جهان خسته شده اند، اما بر اساس مشاهدات بنده بیش از 90 درصد طرح عمرانی این پروژه به اتمام رسیده است.

وی افزود: البته بنده نمی توانم قولی در مورد زمان اتمام این پروژه بدهم، اما با پیگیری‏هایی که از مراجع ذی صلاح در این زمینه داشتیم و طبق قولی که مسؤولین اجرایی داده اند امیدواریم فاز یک ورزشگاه نقش جهان تا دو ماه دیگر به بهره برداری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها