سرانجام پس از 18 سال، پایان ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به خرداد سال آینده موکول شد.
کد خبر: ۵۳۱۳۵۵

به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در بازدید از ورزشگاه نقش جهان با اعلام این‌که فرصت ده روزه‌ای به پیمانکار ورزشگاه داده شده بود تا برای بهبود روند کار اقدامی اساسی انجام دهد، گفت: با مشاهده فعالیت‌های این پیمانکار و افزایش کارگران به 220 نفر و همچنین اعلام رضایت مسئولان اصفهانی از روند کار در روزهای اخیر، با این پیمانکار به همکاری ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود قول‌های فراوان برای تکمیل ورزشگاه در دهه فجر امسال این وعده تحقق نیافت، گفت: نبود اعتبار 30 میلیارد تومانی برای ادامه ساخت ورزشگاه مهم‌ترین دلیل تحقق نیافتن تکمیل این طرح بزرگ ناتمام در 18 سال اخیر بوده است.وی اعلام کرد: در صورت ادامه روند کار به شکل فعلی و تحقق اعتبار 15 میلیارد تومانی ورزشگاه از سوی فولاد مبارکه اصفهان شاهد اتمام ورزشگاه تا خرداد آینده خواهیم بود.

ترکاشوند در پاسخ به این‌ پرسش که باقیمانده این اعتبار از کجا تامین خواهد شد هم گفت: 15 میلیارد تومان دیگر را نیز از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تامین می‌کنیم.

ذاکراصفهانی، استاندار نیز در بازدید از روند پیشرفت ساخت این ورزشگاه گفت: سازه این طرح با شش گروه انجام می‌شود و چمن آن نیز به مرحله سبزینگی رسیده است. وی افزود: با مسقف شدن سکوها، صندلی‌ها نیز بلافاصله نصب می‌شود و در مقطع زمانی که پیمانکار متعهد شده، به بهره‌برداری می‌رسد. در مرحله اول، ورزشگاه نقش جهان با ظرفیت بیش از 35 هزار نفر به بهره‌برداری رسید.

ورزشگاه نقش جهان با ظرفیت 75 هزار نفر تنها ورزشگاه مسقف ایران به شمار می‌رود که 18 سال پیش ساخت آن در اصفهان آغاز شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها