معاون خبر صداوسیما خبر داد:

تولید بیش از 513 هزار خبر طی یک سال در رسانه ملی

معاون خبر رسانه ملی گفت: از هفدهم مرداد سال گذشته تا به امروز تولید 513 هزار و 200 خبر مکتوب همراه با 7 هزار و 510 ارتباط زنده حاصل تلاش خبرنگاران در معاونت خبر رسانه ملی بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۶
تولید بیش از 513 هزار خبر طی یک سال در رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پیمان جبلی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور رئیس و معاونان رسانه ملی و جمعی از مسئولان اجرایی و مدیران، سردبیران و خبرنگاران معاونت خبر در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد افزود: خبرنگاران ما در عراق و سوریه در خط مقدم نبرد حضور دارند و همچنین در تمام نقاط جهان به پوشش رویدادهای مختلف می پردازند.

وی با بیان اینکه در حوزه مذاکرات هسته ای، قاچاق و قراردادها، گزارش های تأثیرگذاری تولید شده است، گفت: حوزه خبر از ویژگی خاصی برخوردار است بطوری که شبانه روز بیدار است و زمان، امکانات و بودجه نمی شناسد.

جبلی افزود: امسال شاهد تحولی جدی در اخبار سیما بوده ایم، برنامه های گفتگو محور و گزارش های موضوعی با شکل و قالبی جدید روی آنتن رفته است.

وی گفت: خبرگزاری صدا و سیما نیز در مسیر یک خبرگزاری تراز برتر در حال حرکت است و جایگاه آن نسبت به سال گذشته رشد صعودی با شیبی تند داشته است.

معاون خبر رسانه ملی افزود: هیچ حادثه و رویدادی در هیچ نقطه ای از ایران رخ نداده است مگرآنکه خبرنگاران استان های ما زودتر از بقیه، اخبار را پوشش داده باشند.

جبلی با اشاره به راه اندازی سامانه جدید اتوماسیون خبر در رسانه ملی گفت: امروز سامانه جدید نیوزروم را رونمایی خواهیم کرد که برنامه نویسان جوانی برای آن تلاش کرده اند.

معاون خبر رسانه ملی افزود: این سامانه از مهر سال گذشته کلید خورده و اکنون 90 درصد از آن آماده بهره برداری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها