در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

دوری چند ماهه شهرام شکوهی برای درمان بیماری +عکس

شهرام شکوهی عصر روز جمعه 15 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت تا دوستداران این خواننده خوش صدا آخر هفته خوبی را پشت سر بگذارند.
کد خبر: ۹۲۹۱۴۹
شهرام شکوهی برای مادرش خواند و اشک ریخت +عکس

به گزارش جام جم نوا به نقل از هنرآنلاین در این کنسرت که امیرحسین کاشانیان وظیفه رهبری آن را برعهده‌ داشت، شکوهی قطعاتی از سه آلبوم رسمی خود با نام‌های مدارا ، کولی عشق و تا نفس هست را به همراه تک‌ آهنگ‌های جدیدش نظیر "لیلا کجایی" و "دیوونگی" اجرا کرد.

"دلتنگم" سرآلبومی مجموعه اثر آخر شهرام شکوهی که این روزها تولد یک سالگی‌اش را جشن می‌گیرد، یکی از آثاری بود که مورد استقبال ویژه هواداران شهرام شکوهی قرار گرفت. شروع اجرای این اثر با دست زدن تماشاگران آغاز شد و تا پایان این اجرا نیز ادامه داشت. مخاطبان شکوهی در حین اجرای ترجیع‌بند این قطعه سنگ‌تمام گذاشته و آن را با صدای بلند همراه با خواننده محبوب‌شان خواندند.

اما نقطه‌عطف این کنسرت زمانی بود که شهرام شکوهی قطعه‌ جدیدی را به نام "مادر" با تک‌‌نوازی گیتار خود نواخت و با دل و جان خواند و به مادرش که در سالن میلاد حضور داشت تقدیم کرد. شکوهی که در تمام مدت اجرای این اثر بغض داشت، در پایان اجرایش با خواندن مصرع "می‌خونم ترانه‌هامو، همه تقدیم به تو میشه" اشک بر چشمانش جاری شد و گیتار خود را بر روی زمین گذاشت. او در ادامه از روی صحنه پایین آمد و در میان تشویق دوستدارانش، مادر خود را در آغوش گرفت.

در بخشی دیگر از این کنسرت، شهرام شکوهی مهمان ویژه کنسرت خودش را با جمله‌ای مبنی بر اینکه این خواننده این روزها بیش از پیش آثارش شنیده و زمزمه می‌شود، معرفی کرد. سپس میثم ابراهیمی از جای خود برخواست و با استقبال ویژه تماشاگران حاضر در سالن میلاد روبرو شد.

شکوهی که به تازگی دوران نقاهت خود را پس از بیماری قلبی‌اش می‌گذراند، در بین اجراهایش به وضعیت خوب جسمانی‌اش تاکید کرد و گفت: من دوران سختی را گذرانده‌ام اما خدا را شکر الآن حالم خوب است. همسرم خیلی نگران این اجرا بود و برایم قرص زیرزبانی فرستاد تا که در این کنسرت اوضاع جسمانی‌ام مناسب باشد و شرمنده شما عزیزانی که به من افتخار داده‌اید، نشوم.

این کنسرت اولین اجرای سال جاری شهرام شکوهی در تهران پس از آخرین کنسرت او در تاریخ 18 بهمن سال گذشته بود. همچنین این خواننده پاپ پس از برگزاری این کنسرت بار خود را برای دو اجرا در تاریخ‌های 21 و 22 مردادماه در سالن مجلل شیخ بهایی شاهین‌شهر بست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
دخترم
امیر
-
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
واقعا اهنگ عالی بود مثل همیشه خوش صدا .من اون شب كنسرت خودم حضور داشتم واز نزدیك صحنه درآغوش كشیدن مادرشون رو بعداز اتمام آهنگ دیدم البته كنسرت ١٤مرداد پنج شنبه برگزار شد نه ١٥مرداد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها