سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، تیمش در مصاف با پدیده خراسان فقط به‌دنبال پیروزی است.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۲
دایی: هر حرفی در مورد داوری بزنیم جبهه‌گیری می‌شود

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما با توجه به شکستی که در بازی قبل متحمل شدیم، مجبوریم که با تمام توان به دیدار پدیده برویم و بازی را ببریم. ما فقط برای کسب برد به زمین می‌رویم.

وی یادآور شد: متأسفانه هفته قبل بازی حساسی را باختیم، باختی که شرایط را برای ما حساس کرده است. سعی می‌کنیم روزبه‌روز بهتر شویم و تیم خوبی بسازیم. در فاصله اندک بین دو بازی نتوانستیم تمرینات را به خوبی پیگیری کنیم و متأسفانه یکی دو بازیکن را به‌خاطر مصدومیت نداریم، اما سعی می‌کنیم ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب انجام دهیم و اولین پیروزی فصل را به‌دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: بچه‌ها در این مدت خوب تلاش کردند و امیدوارم بتوانیم بابت این تلاش‌ها مقابل تیم خوبی مثل پدیده سه امتیاز را بگیریم. پدیده تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. آنها در هفته اول سپاهان را در خانه‌اش شکست دادند و در هفته دوم در دربی مشهد به تساوی رسیدند، اما ما می‌خواهیم در خانه خود با دست پر از زمین خارج شویم و سعی می‌کنیم بازی را ببریم.

دایی در مورد اینکه چرا تیمش در هفته‌های گذشته نتوانسته از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کند، گفت: ما زمان اندکی را داشتیم و نسبت به سایر تیم‌ها یک ماه و نیم عقب هستیم. برای کسب انسجام لازم باید تمرینات بیشتری را انجام دهیم. فکر می‌کنم بعد از بازی هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان مدت زمان تعطیلات لیگ به ما کمک خواهد کرد، البته اگر ببینیم نمی‌توانیم از این راه مشکل گلزنی را حل کنیم مهاجم جدید جذب خواهیم کرد.

وی افزود: ما سه تا چهار جای خالی داریم و می‌توانیم بازیکن بگیریم. البته فعلاً احتیاجی به این کار نیست و راضی هستیم. خودتان می‌دانید که تیم‌ ما بد بازی نمی‌کند. ما در دیدارهای اخیر حول و حوش 10 تا 15 ضربه کرنر داشتیم و بارها ضربه کاشته نصیب‌مان شد. باید از همین راه‌ها به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه به‌نظرتان سطح داوری به اندازه سطح تاکتیکی فوتبال رشد کرده است یا نه، پاسخ داد: به عقیده من شما باید در این مورد نظر بدهید و این مسائل را انعکاس بدهید. ما به‌عنوان مربی هر حرفی بزنیم جبهه‌گیری می‌شود. بازی اول‌مان مقابل استقلال را رها کنید، چون مشخص بود چه اتفاقاتی در آن رخ داد. در همین بازی گذشته مقابل سپاهان هم چندین صحنه دیگر وجود داشت که در موردش باید بحث کرد. اگر داور به سود ما پنالتی می‌گرفت و آن را تبدیل به گل می‌کردیم شاید نوع دیگری بازی می‌کردیم. متأسفانه نفت تهران در این مورد دچار ضرر و زیان شده و ضربه خورده است.

دایی ادامه داد: وقتی بخش خصوصی وارد عمل می‌شود کاری نکنید در فوتبال که این همه بدهی و نقصان دارد و از طرفی با فشار فدراسیون مواجه است، مالکانش به‌خاطر این مسائل دلسرد شوند. باید به اینها کمک شود، البته اصلاً و ابداً نمی‌گویم به سود ما سوت بزنند، ولی برخی از سوت‌ها کاملاً به ضرر ما بوده که ان‌شاءالله این موضوع هم درست شود.

وی در خصوص اتفاقاتی که هفته قبل در باشگاه نفت رخ داد و طلبکاران گذشته برای دریافت مطالبات‌شان به اعتراض روی آوردند، تصریح کرد: متأسفانه همه جا چنین مسائلی را داریم. باشگاه با مالک خصوصی و به تازگی وارد لیگ شده که باید به آنها وقت بدهیم و همکاری کنیم تا مشکلات حل شود. هیچ کجا با داد و فریاد و دعوا کسی به جایی نرسیده است. باید روندی را پیگیری کنیم که تأثیر خوبی بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد سرپرستی برخی از مدیران بر باشگاه‌ها نیز گفت: من در سطحی نیستم که در این مورد نظری بدهم، باید این سؤال را از کسانی بپرسید که این سرپرست‌ها را به‌عنوان مدیر در باشگاه‌ها منصوب می‌کنند. یک نفر را می‌آورند و می‌گویند او سرپرست است اما سرپرست با مدیرعامل فرق دارد. این موضوع برای من هم سؤال‌برانگیز است. در حالی که باید بتوانیم از کسانی که مؤثر هستند استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
حرف زده نشه سر تیم كلاه میره ()

نیازمندی ها