وحدت نیروهای انقلاب مهمترین مسئله امروز کشور است

ضرغامی: مسئله احمدی‌نژاد تمام شده

رئیس اسبق رسانه ملی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نسبت به گزارش تلویزیونی رئیس‌جمهور واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۸۸
واکنش ضرغامی به گزارش تلویزیونی رئیس‌جمهور

به گزارش جام جم آنلاین، عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

«مشهور است که طارق ابن زیاد پس از پیاده کردن سربازان خود در ساحل اسپانیا دستور داد تا کشتی‌ها را آتش زدند. سپس به آنان گفت می‌بینید که راهی برای بازگشت وجود ندارد. پس با همه قوا و بدون هراس از دشمن به آنها حمله کنید و به این ترتیب اولین زمینه حضور مسلمانان در اروپا فراهم شد.

تا این جا سخن از از یک روایت مشهور تاریخی است. اما نتیجه مدیریتی آن، ضرورت دل کندن از دستگیره‌های وهمی و فرضی است که جز کاهش انگیزه و توان ریسک پذیری، فایده‌ی دیگری ندارد.

***پی نوشت***

سخنان دیشب رئیس جمهور حاکی از بدقولی‌های مکرر امریکا و بدعهدی آنان بود.
این خیلی مهم است و نشان از بیان صادقانه یک تجربه ارزشمند و البته پرهزینه در سطح راهبردی است.
سؤال مجری هم که آیا به اندازه فعالیت‌های دیپلماسی در موضوع برجام، در عرصه اقتصاد درون زا و توجه به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی وقت و انرژی مصرف شده یا نه، پاسخ درخوری پیدا نکرد.
به نظر می‌رسد مادامی که دولت محترم یازدهم از کمک امریکایی‌ها و مائده خیالی برجام دل نبریده است، نمی‌تواند کنشگر خوب و موفقی در «مدیریت داشته‌ها» و استفاده بهینه از توانمندی‌های بی انتهای داخلی باشد.
ضمن اینکه برکت الهی نیز شامل این دومی است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
یوسف
-
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
كسی منكر توانمندی های داخلی نیست وبر منكرش لعنت ولی در میان خیلی ها اعتقادی به انها وجود ندارد همانانی كه با طمع ورزی وازمندی دست از سر اجناس بنجل چینی بر نمیدارند واقدامات نا اگاهانه یا اگاهانه شان باعث ورشكستگی وبه تعطیلی كشاندن همه روزه كارخانجات داخلی میشوند یك روز ارج روز دیگر ازمایش وبعد كارخانه ایرانیت.خود كرده را تدبیر نیست .رئیس جمهور غیراز مدیریت ونشان دادن راه كار دیگری نمیتواند بكند .چیزی كه در كشور كم است گوش شنواست.هیچ كس وقعی برای قانون ودستورات دولتی نمیگذارد واین سرپیچی از قانون چنان گسترده وفرا گیر شده كه حتی اطرافیان خود رئیس جمهور را تشویق به ان میكند.
مهدی
-
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
چرا خودتو گول میزنی اگه دولت بخواد كاری كنه می تونه ولی اگه بخواد. در ضمن رییس جمهور غیر از حرف زدن اگه بخواد می تونه كارهای مهمی انجام بده.
جوان
-
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
جناب مهندس ضرغامی با این پستشان در اینستا نشان دادند كه از بینش سیاسی به روز و دور از هیاهو برخوردارند و بیشتر از آقای رئیس جمهور میفهمند
یك فوق لیسانس معلول
-
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
جناب ضرغامی سالهای 89 تا 92 خدا میداند چه بر من و خانواده ام گذشت شما سفره بی شام جلوی خانوادت پهن كرده ای؟الانم با مشكلات دست و پنجه نرم میكنم ولی خدا را شكر در یك كارگاه بعنوان نیروی روز مزد دو سال است كار میكنم و ادامه فعالیت این كارگاه از صدقه سر برجام است.امثال من كه فقط خدا را دارند و به هیچ منبع قدرتی وصل نیستند در مملكت اكثریت هستند ولی خدا نكند شرمنده خانواده هایشان شوند
روح الله
-
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
اقای رئیس جمهور دست از دامن امریكا بردارید و به درون توجه كنید همانطور كه هیچ كس به كودك راه رفتن را یاد نمیدهد مگر زمین خوردن های مكرر كودك/// این همه امكانات و پتانسیل مثبت در درون كشور وجود دارد چرا باید لقمه را دور سرمان بچرخانیم/// مرگ بر امریكا
م.م
-
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
با احترام به مقام سیاسی و روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی :
سخن باید مختصر و مفید باشد تا راه خودش را باز كند. در حالیكه سخنان آقای رییس جمهور در شب گذشته مختصر نبود و به همین دلیل پر از حاشیه و مقدمه و مؤخره غیر لازم و غیر مفید بود . بماند كه بنده فكر كردم در تقابل با سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در باره برجام بود.
نكته دیگر اینكه اصلا نمی فهمم كه چه ضرورتی دارد ایشان این همه در صحبت هایش از رهبری هزینه میكند. نیاز نیست ایشان در هر پاراگراف رهبری - رهبری كند. ایشان باید موضع خودش را بگوید و پاسخ مختصر و مفید خودش را بدهد كه مردم حوصله شنیدنش را داشته باشند و نتیجه را هم بگیرند.
نظر
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
آقای ضرغامی گرامی : دنیای امروز دنیای پیچیده ای است به سادگی زمان جنگ طارق بن زیاد نیست دنیای ارتباطات ، اینترنت ، و غیره هست ضمنا آقای روحانی دست به دامن امریكا و غیره نیست كه شما فرمایش میدید ایشون دست بكشند . شماهایی كه دارید علیه برجام شعارمیدید باید بدونید كه برجام یه راه حل برای حل مسایل سیاسی و اقتصادی كشور بوده حالا اگر خیلی هم موفق نبوده در حد یك راه حل توانسته از پیشروی برخی مسایل از جمله وقوع جنگ جلوگیری كنه . در ضمن این راه حل یك مساله است اگر این راه حل غلط است بفرمایید دقیقا راه حل درست چیست . بی راه حلی یا نه پاك كردن صورت مساله .
الماسی
-
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
اقای ضر غامی شما كه اینقدر بادرایت ومتخصص در همه امور مملكت داری هستی چرا رییس جمهور نمی شوی كه یك شبه كشوررا گلستان كنی ،،
فروشنده
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
مادرسالهای 89تا 91هرساعت مجبور بودیم قیمتهای جدید از شركت بگیریم اگه مغازه رو می بستیم دوروز دیگه می اومدیم كلی سود می كردیم فكر كنم تحریمها هیچ تاثیری برای مردم نداشت
عباد
-
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
اینها همان هایی هستند كه میگفتند تحریم بركات دارد خوب است هزارتا تحریم كنند وحالا در پی تخریب .
كلا در ایران هركسی خوب بخواهد كار كنداز روی حسادت نقد میشود .
اگر سیاست دولت یازدهم نبود و این دولتر راه قبلی را می رفت الان برای شیر هزار و چند صد تومانی داشتیم میلیون و اندی پرداخت میكردیم.... خدایی قبول كنید از سال 88 تا 92 چندسال عقب افتادیم .
م
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
اوضاع داخل رابهش توجه كنید
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
دركل روحانی رو رقبای ضعیفش در انتخابات۹۲به ریاست جمهوری رسوندن،تنها راه نجات این كشور حضور اصلاحات در سیاست،دوران طلایی ما ایرانی ها بعد انقلاب دولت اصلاحات بوده،توروخدا نظرمو بزار

نیازمندی ها