روسیه از جدیدترین هواپیمای مخصوص سران این کشور، برای استفاده در مواقع خطر رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۹
هواپیمای اختصاصی پوتین برای فرار از پایان جهان!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ وزارت دفاع روسیه جدیدترین هواپیمای مخصوص فرار سران این کشور از وقایع آخرالزمانی را تحویل گرفت. این دومین هواپیمایی است که کرملین از دسامبر سال 2015 به این منظور طراحی و ساخته است.

دولت پوتین این هواپیمای سفارشی و مخصوص، با نام ایلیوشین-96-400، را از شرکت هواپیماسازی "ورونزه" دریافت کرده است. مشخص نیست چرا روسیه تصمیم گرفته تا ساخت این چنین هواپیماهایی را در سال های اخیر افزایش دهد؛ اما بسیاری از سران امنیتی نگران هستند این اقدام به نشانه آمادگی روسیه برای نبرد با کشورهای هسته ای ناتو باشد.

یکی از تحلیلگران نظامی در این باره اظهار کرد: "استفاده از این مراکز فرماندهی هوایی به روسیه اجازه می دهد تا هرگونه حمله احتمالی را با قاطعیت پاسخ دهد. هر کشوری که امنیت و تمامیت ارضی روسیه را تهدید کند، با تلافی جدی و قاطعانه مواجه خواهد شد."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
محمد
-
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
روسیه از نظر تكنولوژی از ناتو خیلی فاصله داره و نمیتونه با اونا در گیر بشه فقط تا حدودی میتونه باز دارندگی ایجاد كنه اونم در سطح پایین چون نه تكنولوژی داره نه اقتصاد قوی ونه تاكتیك بنا بر این باید همیشه بلوف بزنه و اونا هم دستشو خوندن
علی
-
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
در مورد چیزی كه نمیدانی اظهار نظر نكن .
روح الله
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
پوتین بزن تو دهان این یاغی های ناتو كه هر جا رفته اند انجا را به گند كشیده اند///
ج
-
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
خدا بخیر كنه
یوسف
-
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
لابد میخواهد كره مریخ برود ومنجمد شود ولی مطمئنا وبا یقین صددرصد از دست روح القدس رهائی نخواهد داشت حتی درزمان قبض روح باو لبخند ملیحی خواهد زد.مانند معلمانی كه همراه با لبخند مداد را وسط انگشتان شاگرد میگذاشتند وفشار میدادند.
بی طرف
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
پوتین فكر میكنه تزار روسیه شده! بزودی اونم میاد پایین از منصب قدرت. اگه قراره مردم بمیرن چرا این سران كشور فقط باید زنده بمونن.
روح الله
-
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
بی طرفی رو خوب اومدی حسود
كسرا
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
پوتین روباه مكاره كی از پشت به ایران خنجر بزنه خدا میدونه ؟ البته همین الان هم زده هم در قضیه رای دادن به قطع نامه های شورای امنیت ضد ایران هم در مورد دریای كاسپین ( خزر )هم نیروگاه مثلا اتمی بوشهر كه پول صد تا نیروگاه براش خرج شد دریغ از یك لامپ كه روشن كنه !!!!

نیازمندی ها