رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در گفت وگو با جام جم آنلاین اعلام کرد:

عفونت گوارشی، عامل مرگ بیماران دیالیزی شهرستان کارون

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز علت مرگ 3تن از بیماران دیالیزی بیمارستان سینا شهرستان کارون را عفونت گوارشی اعلام کرد و گفت:طبق برسی های انجام شده توسط تیم پزشکی مرگ این افراد براثر وجود نوعی عفونت گوارشی رخ داده و ارتباطی به دستگاه های دیالیز نداشته است.
کد خبر: ۹۲۷۱۳۶
عفونت گوارشی، عامل مرگ بیماران دیالیزی شهرستان کارون

دکتر اسماعیل ایدنی در گفت وگو با جام جم آنلاین افزود:اگر مشکل از دستگاههای دیالیز بود باید دیگر بیماران دیالیزی را نیز درگیر می کرد .از سوی دیگر دستگاههای دیالیز این بیمارستان به تازگی خریداری شده وهمه دستگاههای این مرکز نو وبه روز است.بنابراین در پروسه دیالیز هیچ مشکلی وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه این بیماران به بیماری اسهال خونی مبتلا شده بودند، گفت:طبق بررسی های انجام شده این ویروس باید از 3طریق خود بیمار یا همراه وی ویا پرسنل بیمارستان به این بیماران انتقال یافته باشد لذا در حال غربالگری این افراد هستیم تابه منشا انتقال پی ببریم.

ایدنی در باره تعداد فوت شدگان اظهارداشت :پنج نفر به این بیماری مبتلا شدند که دونفر بهبود یافتند و 3 نفر نیز در گذشتند. یک نفر از بیماران دیالیزی این مرکزنیز همزمان به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان دیگری فوت کرده است .

وی در پایان تاکید کرد: چنانچه قصوری از جانب پرسنل بیمارستان صورت گرفته باشد حتما مورد بررسی قرار می گیرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیدا
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
یه سرماخوردگی میگیری باید چندتا دكتر رفت كلی هم هزینه كرد.چندروز پیش بیمارستان بودم پرسنل محترم یكسره سرشون توگوشی بود و ناخوناشونو سوهان میكشیدن.اهمیت به مریض خیلی كم شده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها