شمارش معکوس برای آغاز المپیک 2016 ریو آغاز شده است.در حالی که این روزها همه به بحث نوع لباس و پوشش ورزشکاران کاروان ورزشی ایران می پردازند بسیاری از یک موضوع مهم غافل شده اند، موضوعی که به طور قطع از نوع لباس های کاروان ایران باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و این احتمال چیزی نیست جز رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۷
بررسی احتمالات رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین ، این اتفاق اگر بیفتد قطعا ورزشکاران ما از حضور در برابر آنها خودداری می کنند که در این صورت عواقب بسیار سنگینی در انتظار ورزش ایران است.

اما کدام یک از ورزشکاران ایرانی ممکن است با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس روبرو شوند؟

تکواندو، خطر اول

فرزان عاشورزاده خیلی وقت است به سونامی تکواندوی ایران معروف شده. پسری که در نوجوانی درخشش در میادین بین المللی را شروع کرد و اکنون یکی از پرامیدترین ورزشکاران ما برای کسب مدال در المپیک 2016 به شمار می رود. اما خطر بزرگ رویارویی با تکواندو کار رژیم اشغالگر قدس برای او وجود دارد.

در رقابت های 58 کیلوگرم شرایط به گونه ای است که عاشورزاده و ورزشکاری از این رژیم ممکن است در مراحل بالاتر با یکدیگر روبرو شوند که در این صورت سونامی تکواندوی ما چاره ای جز انصراف ندارد که در این صورت یکی از شانس های مسلم مدال از دست رفته است. این ورزشکار رژیم صهیونیستی که ممکن حریف عاشور زاده شود رون آتیاس نام دارد.

جودو، خطر دوم

عدم رویارویی آرش میراسماعیلی با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس در المپیک 2004 هرگز از یاد کسی نمی رود ، در واقع این موضوع در تاریخ ورزش ایران در المپیک جاودانه شد اما در المپیک 2016 هم احتمال تکرار این اتفاق اینبار برای علیرضا خجسته وجود دارد، ورزشکاری که احتمالا در مراحل بالاتر باید با گولان پولاک روبرو شود یعنی در وزن 66 کیلوگرم.

تیراندازی 10 متر تفنگ بادی، خطر سوم

خطر احتمال رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رشته تیراندازی 10 متر تفنگ بادی هم وجود دارد. پوریا نوروزیان در تیراندازی 10 متر تفنگ بادی ممکن است حریفی به نام سرگئی ریشتر شود که در این صورت او باید انصراف بدهد.

وزنه برداری فوق سنگین؛ خطر چهارم

قوی ترین مرد جهان یعنی بهداد سلیمی هم در خطر رقابت با ورزشکارانی از این رژیم قرار دارد. بهداد سلیمی در رقابت های فوق سنگین ممکن است حریفی از رژیم صهیونیستی داشته باشد که ایگور اولشانتسکی نام دارد. البته در اینجا یک احتمال هم وجود دارد. چون رقابت بهداد با این وزنه بردار رژیم صهیونیستی تن به تن نخواهد بود ممکن است ادامه رقابت ها از سوی بهداد بلااشکال باشد همان طور که این شرایط برای پوریا نوروزیان هم وجود خواهد داشت.

دوی ماراتن؛ خطر پنجم

دامنه احتمالات رقابت ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس به دوی ماراتن هم کشیده می شود، جایی که شاید محمد جعفر باید با دو ورزشکار این رژیم یعنی تساما موگاس و آگه زه گوادی مسابقه بدهد.

هنوز هیچ چیز قطعی نیست

مواردی که برشمردیم هنوز قطعی نشده اند و تنها احتمالات هستند. ورزشکاری مثل عاشورزاده اگر مسابقه اولش را ببرد و در مراحل بالاتر شرایط برای ورزشکاران دیگر این رشته به گونه ای پیش برود که یک صهیونیست صعود کند این احتمال تبدیل به یقین می شود.

باید دعا کنیم که قرعه هایی خوب نصیب ورزشکاران ما شود تا بر اساس آن هیچکس مجبور به رویارویی با ورزشکاران این رژیم غاصب نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها