وزیر خارجه عربستان مدعی شد گزارش ها نشان می دهد عاملان حمله به سفارت این کشور در ایران با مجازات های شدید روبرو نشده اند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۵
دست داشتن رژیم ایران در تجاوزها تعجب آور نیست!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عادل الجبیر در کنفرانسی مطبوعاتی پس از دیدار با همتای ازبکستانی خود مدعی شد دست داشتن ایران در حملات و تجاوزها امری تعجب آور نیست.

وی در اظهارات خود مدعی شد: اخبار ما در خصوص نتایج تحقیقات درباره تجاوز به سفارت عربستان در ایران و کنسولگری سعودی در مشهد همانهایی است که از رسانه های ایران اعلام شده و نشان از آن دارد که عاملان این جنایت با مجازات های سخت روبرو نشده اند.

وزیر خارجه عربستان در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت: این مسأله ای تعجب آور نیست؛ چرا که به بیش از 12 سفارت در ایران در 25 سال گذشته حمله شده و طبق اطلاعات من، فکر نمی کنم هیچ کدام از آنها مجازات شده باشد.

الجبیر در ادامه ادعاهای خود گفت: این مسأله نشان از آن دارد که این عملیاتی سازمان دهی شده و برنامه ریزی شده از سوی رژیم ایران است.

ادعای وزیر خارجه عربستان در حالی مطرح می شود که وی بارها اظهارات بی اساسی علیه کشورمان و مسئولان ایران مطرح کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
محمد
-
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
باز این دوجنسیتی ...... زد.
مهدی
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
دقیقا راست میگی مجازات نشدند.مگه شما اونایی كه به نوجوونای ایرانی تعرض كردند رو مجازات كردین.مگه شما عاملان فاجعه منا رو مجازات كردین ..؟؟مرگ بر آل سعود و باز هم مرگ بر آل سعود
هموطن
-
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
مسئولین محترم سیاست خارجی ما مگر خواب تشریف دارند تا جواب دندان شكنی به این جوجه سیاست بدهند و پر و بالش را بشكنند تا دیگر نتواند جیك جیك سیاسی كند .اما حیف !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرگ بر آل سعود صهیونیست
علی تهرانی
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
باسلام:خداراشكر كه روابطمون بكل قطع شده .خداراشكر كه عزتمون حفظ شده.خداراشكر كه نمیاییم عربستان.خداراشكر كه عقده هاتون سرباز كرده.خداراشكر كه.......بقیشو نمیگم تا ....... بسوزه.جام جم خودم رعایت كردم.
لبوفروش
-
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
میام میبافمت ها.
اسمت چیه عادل؟؟؟
الهه
-
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
یكی به این مردك بگه تو موضع خودت را نسبت به فرهنگت مشخص كن یه بار با لباس عربی روبرو دوربین میاد یه بار با كت و شلوار
بسیجی
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
مقصر دولت ایران است به خاطر روی خوشی كه به این بی معرفت های بی فرهنگ(عصر جاهلیت) نشان می دهد تا توان دارند هر بلایی بر سر ایرانی می آورند و هر حرف مفتی هم كه خواستند می زنند
جانبازو بازنشسته
-
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
۰
۰
عربستان مثل سگ هار داره پارس می كند عربستان عرضه ندارد شلوار خودش را بالا بكشد حالا دو.ل عربی را می خواهد رهبری كند بزودی كشور عربستان تجزیه خواهد شد!!!!!!!!!!
ناصر
-
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
۰
۰
این الجبیر كه دیوانه است این اصلا كنترل روحی و روانی ندارد .
داود - آبادان
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
۰
۰
آب كه سر بالا رفت قورباغه ابو عطا می خواند .
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
۰
۰
مردم از وزارت امور خارجه و سخنگوی آن انتظار پاسخهای محكمتر و مستدل تر به یاوه گوییهای مستمر عربستان و وزیر خارجه بی خردش رو دارند

نیازمندی ها