یک دختر ۱۴ ساله هندی پس از آنکه برای دومین بار مورد تجاوز قرار گرفت، جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۹
مرگ دختر نوجوان هندی که قربانی تعرض و تهدید شد

به گزارش جام جم آنلاین ، والدین این دختر ۱۴ ساله اظهار داشتند که او دسامبر سال گذشته به دست مردی مورد تجاوز قرار گرفت و متهم که به قید ضمانت آزاد بوده برای دومین بار در ماه مه سال جاری (2016) او را ربوده و مورد تجاوز و ضرب و جرح قرار داده است.

والدین این دختر همچنین بیان کردند: دخترمان مدت ۱۲ روز ناپدید بود و زمانی که به خانه بازگشت دچار جراحت‌های شدید شده بود. همچنین متهم او را تهدید کرده بود که خانواده‌اش را به قتل می‌رساند.

آنها تاکید کردند که دخترشان ضرب و جرح شده بود، چندین بار مورد تعرض قرار گرفته بود و همچنین متهم که زمان دادگاهش در خصوص پرونده سال گذشته نزدیک بوده برای اینکه مانع از اظهارات این دختر نوجوان در دادگاه شود او را وادار کرده که اسید بخورد.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، پلیس هند با بیان اینکه این دختر به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داد، اعلام کرد: فرد متهم مجدد به اتهام قتل دستگیر شده است.

پزشکان بیمارستان اعلام کردند که دختر بیچاره به دلیل آسیب شدید اعضای داخلی بدن جان باخت. موارد مشابه این جنایت طی سال‌های اخیر بارها در این کشور تکرار شده از جمله مدتی پیش که یک دختر دیگر توسط چندین مرد که سال گذشته به وی تجاوز کرده بودند برای بار دوم مورد تعرض گروهی قرار گرفت. این مردان نیز به قید وثیقه آزاد شده بودند و این حادثه موجب خشم و اعتراض ساکنان روستای محل زندگی قربانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها