هیگواین به جای پوگبا

سرانجام یوونتوس با پرداخت غرامت فسخ قرارداد گونزالو هیگواین آرژانتینی به ناپولی، این بازیکن را به خدمت گرفت. این انتقال مدت‌هاست ذهن فوتبال ایتالیا را مشغول خود کرده است. هیچ کس باورش نمی‌شود یوونتوس این همه پول پای بازیکنی بدهد که آرژانتین را در دو فینال کوپاآمریکا و یک فینال جام‌جهانی بیچاره کرد. او در هر سه فینال، موقعیت‌هایی طلایی را خراب کرد که بازیکنان معمولی هم می‌توانستند آنها را به گل تبدیل کنند.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۷

خبر انتقال هیگواین به یوونتوس باعث شد اهالی فوتبال نه‌تنها در ایتالیا که در تمام دنیا علیه هیگواین موضع بگیرند. توتی، محبوب‌ترین چهره این روزهای فوتبال ایتالیا غیرمستقیم به هیگواین پرید و گفت: قلب بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، این روزها فقط برای پول می‌تپد. حرف او به دل می‌نشیند چون توتی با وجود پیشنهادهای رنگارنگ، حاضر نشد پیراهن گرگ‌های ایتالیایی (تیم رم) را از تن بیرون بیاورد. او حتی با وجود اختلافات دامنه‌دارش با لوچیانو اسپالتی سرمربی رم، راضی به ترک این تیم نشد. مارادونا هم که روزهای بسیار خوشی را برای تیم ناپولی رقم زده بود، هموطن خود را رها کرد و در کنار هواداران ناپولی قرار گرفت. او انتقال هیگواین به یووه را یک فاجعه بزرگ خواند. انتقال هیگواین از ناپولی به یووه باعث شد هواداران خشمگین ناپولی، پیراهن هیگواین را پاره کنند و آن را به آتش بکشند. آنها خاطرات بسیار دلنشینی از یک آرژانتینی بزرگ به نام مارادونا داشتند. او برای ناپولی انواع و اقسام جام‌های داخلی و اروپایی را به ارمغان آورد؛ اما فکر نمی‌کردند هموزن مارادونا چنین بازیکن خیانتکاری باشد که تیم آنها را به یووه بفروشد.

انتقال چگونه انجام ‌شد؟

با وجود مخالفت اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی با فروش هیگواین، یوونتوس از آخرین راه که پرداخت رقم فسخ قرارداد این بازیکن آرژانتینی است، دست به کار شده و به‌همین منظور 90 میلیون یورو به ناپولی خواهد پرداخت. رقم فسخ قرارداد هیگواین با ناپولی 7/94 میلیون یوروست؛ اما در صورتی که طرفی جز خود او خواهان فسخ قراردادش با آبی‌پوشان شهر ناپل شود، این رقم به 90 میلیون یورو کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی یوونتوس با هیگواین که گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه است، قراردادی پنج ساله امضا کرده است. او که هفته گذشته تست پزشکی‌اش را در شهر مادرید انجام داد، امروز یا فردا پای برگه قراردادش با بانوی پیر را امضا خواهد کرد. با امضای این قرارداد، یووه به صورت خالص هشت میلیون یورو در سال به این بازیکن آژانتینی خواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها