سرمربی نفت برای یازدهمین بار پیاپی برای پیروزی در مقابل استقلال ناکام ماند.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۱
حسرت علی دایی به عدد 11 رسید!

به گزارش جام جم آنلاین ، نفت تهران با هدایت علی دایی دیشب در برابر استقلال قرار گرفت و با نتیجه 1-1 بازی را به اتمام رساند. دایی برای شانزدهمین بار به عنوان سرمربی مقابل استقلال قرار گرفت ولی نتوانست به پیروزی برسد.

دایی بعد از اینکه در 5 رویارویی نخست با استقلال به 4 برد رسید. از بازی ششم به بعد دیگر رنگ برد را به خود ندید. حالا با احتساب بازی دیشب حسرت پیروزی دایی مقابل استقلال به 11 مسابقه رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آبان
-
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
۰
۰
تمام كسانی كه كوچكترین اطلاعاتی در زمینه فوتبال دارند میدونند علی دایی تنها كسی است كه تقریبا حسرت هیچ چیزی به دلش نمانده. فقط افتخارات این فوتبالیست رو در سطح آسیا مقایسه كنید بعد می فهمید كه حسرت هیچ چیز به دلش نمانده. برد استقلال خیلی اتفاق مهمی نیست كه كسی حسرت به دل باشه براش پرسپولیسیا این تیمو شش تایی كردند فصل قبل هم 4 تا به لطف رحمتی خورند كه اگه نبود دوباره 6 تایی میشدند. حسرت علی دایی! كسایی كه این آقا رو میشناسن میدونن كه حسرت هیچ چیزی رو نمیخوره میگی نه برو از همین آقای منصوریان بپرس.
تموز
-
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
اینا كه گقتی چه ارتباطی به دایی داشت؟ برد پرسپولیس جلوی استقلال هیچ ربطی به دایی نداره ... در ضمن افتخار اصلی محبوبیت و منش و كردار آدماست نه چهار تا عنوان جعلی !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها