شروع زشتی برای لیگ بود، تصمیم‌ها غیرفوتبالی است

منصوریان: در آینده به هیچ تیمی امان نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید به دلیل بدنسازی سنگین تیمش در نیمه دوم افت کرد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۵
منصوریان: در آینده به هیچ تیمی امان نمی‌دهیم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت تهران، درباره این دیدار گفت: دو نیمه متفاوت را در این دیدار شاهد بودیم. نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و سرحال تر بودیم و چون بدنسازی سنگینی کرده ایم در نیمه دوم کمی افت کردیم.

او افزود: نمی گویم از تیمم راضی نیستم ولی در اندازه ای که انتظار داریم ظاهر نشدیم ولی در کل راضی هستیم. دو سه اشتباه فردی داشتیم که این مسئله به حریف شانس می داد. ما باید تلاش کنیم تا سریعتر به نشاظ بدنی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمرکزش در روزهای گذشته به مسائل دیگری هم بوده است، گفت: فضای استقلال متفاوت با سایر باشگاه‌هاست. ذهن ما درگیر چند مسئله بود. تا آخرین دقیقه ITC نیامد. ما شروع لیگ را بدون هواداران پشت سر گذاشتیم. ما شماره 12 را برای هواداران کنار گذاشته‌ایم. بازیکن استقلال با هوادارش جلو می‌رود. قبول دارم که تمرکز ما در هفته گذشته و مخصوصا دو روز گذشته پخش می شد. ما باید با همه این اتفاقات مبارزه کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم.
منصوریان در پاسخ به سوالی درباره غیبت هواداران تیمش در این دیدار و میزان رضایتش از خریدهای جدید تیمش گفت: امروز مثل زمان نفت صدای مربیان را می‌شد براحتی شنید. ای کاش ما را از هفته چهارم به بعد محروم می‌کردند. شروع زشتی برای لیگ بود. می گذاشتند هوادار ما بیاید و بعد از آن ما را محروم می‌کردند. این نشان می‌دهد تصمیمات فوتبالی گرفته نمی‌شود. همه نگاه می‌کنند. بگذارید لیگ قشنگ آغاز شود. امیدوارم همه اتفاقات به این محکمی باشد. به حسن‌زاده گفتم که اگر به خوزستان برویم و به من بازهم بی‌احترامی شود، آنها باید محروم شوند.

او ادامه داد: اما درباره خریدها باید بگویم که استقلال تیم بزرگی است و دوست داشتم هواداران بازیکنان ما را به جلو ببرند. خریدهای ما خیلی خوب هستند. ما با حوصله آنها را گرفته‌ایم. ما تیم قبراق و سرحالی در آینده داریم و به هیچ تیمی در آینده امان نمی دهیم.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا تعویض های تیمش در این دیدار دیرهنگام بود، بیان کرد: ما که نامه ننوشته ایم که هر سه تعویض را انجام دهیم. وقتی تیم من کار می کند، چرا باید تعویض کنم؟ از عملکرد بازیکنانم در نیمه اول رضایت داشتم و امیدوار بودم که همین وضعیت در نیمه دوم حفظ شود. از احساسی بازی کردن خوشم نمی آید. نفتی که من دیدم همان نفت پارسال من بود. حداقل می‌دانستم اکثر بازیکنانش چگونه بازی می‌کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور بازیکنان جدید باعث ناهماهنگی در بازیکنان شد، گفت: خرید می‌کنیم تا بازی‌شان دهیم. طبیعتا باید از خریدهای خود استفاده کنیم.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره امین حاج محمدی، عنوان کرد: تا ساعت 20:15 منتظر رابسون ماندیم. مسئولان گفتند لیست را بده و تیک می‌زنیم. این وسط سر ما کلاه رفت. نمی خواهم تقصیر را به گردن مسئولان بندازیم ولی ما ریسک کردیم. در اواخر نیمه اول بود که خرمگاه گفت تیک را نزده‌اند.
منصوریان در پاسخ به سوالی درباره خداحافظی نکونام و مراسم تقدیر برگزار شده، گفت: در شان جواد نکونام این تقدیر نیست. نفت به بی‌هواداری عادت کرده است. از نکونام می‌خواهم به دلش نگیرد. تقدیر ما برابر صد هزار نفر است. او 15 سال زحمت برای تیم ملی کشیده است. به مسئولان گفتم وارد این مسئله نشوند. نکونام کاپیتان تیم ملی بود و در استقلال بازی می کرد. در اولین بازی ای که جمعیت ما کامل باشد، از نکونام تقدیر می‌کنیم. افشارزاده هم گفت که یک بازی دوستانه خوب برایش بگذاریم.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اشتباهات فردی تیمش به وضعیت بدنسازی آنها مربوط است، گفت: اشتباهات فردی ربطی به بدنسازی ندارد. چند اشتباه فردی فاحش امروز داشتیم. باید همزمان از آن عبور کنیم و شرایط بدنی را هم بهتر کن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها