سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از بازگشت زودهنگام مسی به تمرینات خوشحال است. لوئیس انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در نشست خبری خود گفت: اردوی بریتانیایی بارسلونا در اسکاتلند و انگلیس بسیار حرفه ای و خوب برنامه‌ریزی شده و از داشتن چنین برنامه تمرینی برای تیم خود بسیار خوشحالم.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۴

همکارانم در باشگاه بارسلونا برای داشتن چنین اردویی زحمت بسیار کشیده‌اند. بازگشت مسی 7 روز قبل از اتمام فرصت تعطیلاتش برای من بسیار با ارزش بود و از لئو متشکرم. این خیلی مهم است که در اولین بازی دوستانه، مسی را در ترکیب داشته باشم. او کار مهمی انجام داد و شاید این کارش برای همه ما یک پیغام مهم داشت. همه باید برای بارسلونا فداکاری کنیم و قدمی برداریم.

رونی: دوست دارم سرمربی شوم

وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس اعلام کرد، بعد از آویزان کردن کفش‌هایش ممکن است وارد عرصه مربیگری شود. وین رونی گفت پس از پایان دوران بازیگری‌اش نمی‌خواهد از مستطیل سبز فاصله بگیرد و به‌همین دلیل وقتی کفش‌هایش را آویزان کرد، به مربیگری روی خواهد آورد، کاری که در حال حاضر دوره‌های آموزشی آن را برای دریافت مدرک سپری می‌کند. رونی 30 ساله که سال 2002 اولین بازی‌اش را در لیگ برتر انگلیس به همراه اورتون انجام داد، تا الان بیش از 600 بار در این رقابت‌ها به میدان رفته است.

پلاتینی: از ویار حمایت می‌کنم

رئیس سابق یوفا در مصاحبه با فرانس 24 گفت: در صورت پیروزی ویار در انتخابات از او حمایت می‌کنم. میشل پلاتینی مرد فرانسوی فوتبال اروپا که به حکم دادگاه‌های بین‌المللی حق حضور در اماکن ورزشی را ندارد و دیگر جایی هم در یوفا نخواهد داشت، گفت: تاریخ روزی همه چیز را مشخص می‌کند. من ادعایی ندارم و نمی‌خواهم بگویم، هیچ اشتباهی مرتکب نشده‌ام، اما در حق من و حتی شخص بلاتر، بی‌عدالتی صورت گرفت و سختگیری‌های سفارش شده‌ای را شاهد بودیم. در هر حال در اروپا دوستانی دارم و حامیان مالی بزرگی که می‌توانند همچنان به فوتبال اروپا کمک کنند و اگر ویار به پیروزی برسد، قطعا از او حمایت خواهم کرد. همفکر و دوست صمیمی من، رئیس فیفاست و اگر دیگر همکار قدیمی و دوست با دانش من، ویار اسپانیایی به ریاست یوفا برسد، بدون تردید از او حمایت خواهم کرد.

شیاطین سرخ به آقای خاص امیدوارند

سرمربی پرتغالی در هر تیمی که حضور یافته در اولین فصل حضورش رکوردی عالی از خود برجا گذاشته است. ژوزه مورینیو می‌خواهد ناکامی‌های سه سال اخیر را به دست فراموشی بسپارد. مورینیو در هر تیمی که حضور داشته است در اولین فصل عملکردی فوق‌العاده از خود برجا گذاشته و موفق شده قهرمانی به دست آورد. آقای خاص در صحبت‌هایی عنوان کرده که می‌خواهد در اولین فصل حضور خود در شهر منچستر، شیاطین سرخ را قهرمان کند. او در چلسی و اینتر جام قهرمانی لیگ و در رئال جام قهرمانی حذفی را به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها