سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هیجان زده‌ هستیم و در آستانه شروع لیگ برتر همه من و بازیکنانم هیجان زده و آماده برای این مسابقه هستیم.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۰
برانکو: از گزینه شدن برای قهرمانی فرار نمی‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: هیجان زده‌ هستیم و در آستانه شروع لیگ برتر همه من و بازیکنانم هیجان زده و آماده برای این مسابقه هستیم. شروع لیگ برای این است که ما می‌خواهیم لیگ را شروع کنیم.

وی ادامه داد: لیگ نقطه‌ای است که نشان می‌دهد ما برای چه کار می کنیم و برای چه چیزی اینجا هستیم چرا که همه ما تلاش می‌کنیم تا دل هواداران‌مان شاد شود. همچنین باید بگویم از نامگذاری هفته اول لیگ به نام هفته اهدای خون هیجان‌زده هستم و خودتان می‌دانید که یک واحد خون می‌تواند زندگی یک فرد را نجات دهد.فکر می‌کنم بهترین هدیه‌ای که می‌شود با آن جان کسی را نجات داد همین اهدای خون است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما کادر بازیکنان‌مان را تکمیل کردیم و آماده شروع لیگ هستیم. همانطور که مستحضرید همیشه گفته‌ام که سخت‌‌ترین بازی اولین بازی در لیگ است چرا که هر تیمی در ابتدای کار چند هفته‌ای به بازی‌های ابتدایی نیاز دارد تا ریتم مسابقات را به دست بیاورد. البته بازیکنان ما هم توان مضاعفی خواهند گذاشت تا برای بازی آماده شوند.

وی افزود: بازیکنانم دوران آماده‌سازی و اردوها را به خوبی سپری کردند و همه آنها برای بازی های لیگ آماده هستند. به جز محمدامین آرام طبع که در آخرین بازی دوستانه مصدوم شد اما سایر بازیکنان آماده هستند تا برای رسیدن به ترکیب یازده نفره رقابت کنند. ما در بازی ابتدایی لیگ باید به مصاف حریف قدری برویم که اگر رقابت‌های این دو تیم را در پنج سال گذشته ببینید متوجه می‌شوید که آمار به سود تیم رقیب بوده است.

برانکو ادامه داد: فکر می‌کنم امسال تیم سایپا بهتر از فصل گذشته است. فصل گذشته سایپا از 6 امتیاز 5 امتیاز از ما گرفت و یکی از دلایل اصلی که ما قهرمان نشدیم همین بازی با سایپا بود. ضمن اینکه در این فصل چند بازیکن خوب هم جذب کرده‌آند. کوروشی لطفی از نفت، کاپیتان فولاد، دروازه‌بان برزیلی، حسن‌زاده از ذوب آهن و .... که دیگر نام نمی‌برم . این تیم بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده و در کنار همه این‌ها می‌توان به تغییر بزرگ سایپا اشاره کرد که مربی جدیدشان است.

وی تصریح کرد: فرکی در سه فصل گذشته دو بار قهرمان شده و با فولاد سپاهان به مقام قهرمانی رسیده است. طبعا دانش و تجربه ایشان چالش بزرگ ما خواهد بود. ما هم برای رسیدن به اهداف بلند خود از همان ابتدای تمرینات استارت زده‌ا‌یم. از هفته اول جاه‌طلبی را نشان می‌دهیم و آن هم جنگیدن برای قهرمانی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهداف این تیم گفت: اهداف این فصل ما حداکثری است. ما برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب کار کنیم.

برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود بازی در ورزشگاه تختی قطعی نشده است، گفت: من این جزئیات را خبر ندارم. آخرین خبری که من دارم این است که بازی فردا در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه شناختش از حسین فرکی چقدر به او کمک می‌کند، گفت: نکات مبهم زیادی وجود ندارد. قبل از هر چیز باید بگویم او یک مربی عالیست. شخصا او را می شناسم و از دانش او هم آگاه هستم. نتایج او معرف ایشان است. بیش از ده سال است که کار می‌کند و در همه جا نتایج درخشان کسب کرده. همین نتایج کیفیت فرکی را نشان می‌دهد. او تیم‌هایش را خوب آماده‌سازی می‌کند. هم از نظر تکنیکی و تاکتیکی و هم آمادگی جسمانی. مربی است که می‌داند چه نیازی دارد اما در نهایت این بازیکنان هستند که تصمیم آخر را می‌گیرند و نتیجه را رقم می‌زنند.

برانکو در مورد اینکه آیا طارمی در لیست 18 نفره پرسپولیس برای بازی فردا مقابل سایپا استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: طارمی در رقابت اصلی برای لیست یازده نفره هست اما همانطور که می‌دانید او دو ماه تمرین نکرده بود و طبیعی است که ما تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر او به وضعیت بازی برگردد اما فردا خواهیم دید که وضعیت چه می‌شود و چقدر می‌توان روی او حساب کرد. با وجود آنکه می دانیم طارمی صددرصد آماده نیست همانطور که بازیکنان اوکراینی صددرصد آماده نیستند.

وی در مورد بازیکنان اوکراینی و اینکه گفته می شود با فشار مدیران باشگاه جذب این تیم شده‌اند، تصریح کرد: حرف و حدیث همیشه هست که ما یک بازیکن را نمی‌خواستیم و یا یک بازیکن را باشگاه آورده اما هیچ بازیکنی بدون تأیید من جذب نشده است. این بازیکنان هم با کیفیت و با تجربه هستند و در باشگاهی بودند که به مشکل برخورده است اما همان باشگاه سال‌ها در بالای جدول لیگ اوکراین بود و باید بگویم لیگ اوکراین هشتمین لیگ در اروپاست. من انتظار دارم که این بازیکنان کمک بزرگی به ما کنند.طبیعی است که بدن‌های آنها آماده نیست چرا که یک هفته پیش به ما اضافه شدند اما طبیعی است که در همه جای دنیا در زمان نقل و انتقالات تا روز آخر بازیکنان به باشگاه‌ها اضافه می‌شوند. آنها قطعا خیلی زود به خودشان خواهند آمد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات خط دفاعی این تیم در فصل گذشته و همچنین ترکیب این تیم در فصل جدید،‌اظهار داشت: طبیعی است که خط دفاعی خط مهمی است چرا که همه بازی از آنجا آغاز می شود اما اگر شما تیم را ببینید متوجه می‌شوید که به جز محمد انصاری بقیه بازیکنان خط دفاعی تغییر کرده‌اند و زمان لازم است تا حسینی، ماهینی، گولج، ربیع‌خواه و ... با هم هماهنگ شوند.

وی در مورد صحبت‌هایی که با هواداران تیمش دارد، اظهار داشت: ما کاملا واقف هستیم که هواداران چه انتظاراتی دارند و هیچ گاه از مسئولیت‌های مان فرار نمی‌کنیم. از اینکه گزینه قهرمانی باید باشیم فرار نمی کنیم و مطمئن هستیم که دوباره رضایت آنها را به دست خواهیم آورد. ما موفقیت‌هایمان را به هوادارانی تقدیم می کنیم که فصل قبل به بهترین شکل از ما حمایت کردند. یک نمونه آن بازی دوستانه با خونه به خونه بود که آن همه هوادار به ورزشگاه آمد و من واقعا نمی‌توانم غم خودم و بازیکنان را از قهرمان نشدن در فصل قبل ابراز کنم چرا که هواداران به خوبی از ما حمایت کردند.

وی در پایان در مورد انتخاب عبدالله ویسی به عنوان برترین مربی فصل فوتبال کشورمان اظهار داشت: به نظر من همه گزینه‌ها خوب بودند اما اگر کسی به جز ویسی به این عنوان می‌رسید بی‌عدالتی شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها