زن جوان وقتی فهمید همسرش قصد ندارد مهریه او را بپردازد، دست به انتقام اینترنتی زد و عکس‌های خصوصی همسرش را در تلگرام منتشر کرد. او از دختران خواست فریب این مرد را نخورند و با او ازدواج نکنند.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۲
مرد مهریه نداد، زن انتقام اینترنتی گرفت

به گزارش جام‌جم ، روز‌های پایانی هفته گذشته مرد جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی از زنی 22 ساله به اتهام انتشار عکس‌هایش برای اخاذی شکایت کرد .

شاکی به افسر تحقیق گفت: مدتی است عکس‌های دستکاری شده من از طریق یک زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. ما خانواده سرشناسی هستیم و انتشار این عکس‌ها، آبروی خانوادگی ما را برده و نیز باعث ایجاد مشکلاتی برای پدرم شده است. گمان می‌کنم او با توجه به وضعیت خانوادگی‌ام قصد دارد با این ترفند از من اخاذی کند .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس آغاز و چند روز بعد زن جوان که ساکن مشهد بود، شناسایی و دستگیر شد. متهم زن با انتقال به پلیس فتای استان خراسان‌رضوی به افسر تحقیق گفت: سه ماه پیش در لاین با این مردآشنا شدم. او زمانی که متوجه شد من مدتی است از شوهرم جدا شده و تنها زندگی می‌کنم، پس از ابراز علاقه به من، پیشنهاد ازدواج موقت را مطرح کرد و بعد از چند ماه مرا به عقد دائم خود در آورد. با توجه به این که می‌دانستم خانواده بانفوذی دارد، پیشنهادش را پذیرفتم.

وی اضافه کرد: او برایم مهریه سه میلیون تومانی در نظر گرفت. دو ماهی با هم عقد موقت کردیم اما به دلیل مشکلاتی که میان ما پیش آمد، تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. اما او حاضر نبود مهریه‌ام را بپردازد. بنابراین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم.

متهم زن تصریح کرد: من فیلم و عکس‌های خصوصی او را در تلگرام و اینستاگرام منتشر کردم و با درج مطالبی درباره ماهیت او و خانواده‌اش، از دیگر دختران خواستم که فریب این مرد شیاد را نخورند. می‌خواستم با این کار او را مجبور کنم مهریه سه میلیون تومانی‌ام را بپردازد اما خودم هم دچار دردسر شدم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره گفت: با توجه به اظهارات متهم زن، شاکی نیز در ادامه تحقیقات گفت که او را می‌شناسد و مدتی با هم ازدواج موقت کرده‌اند و پیش از این دروغ گفته که او را نمی‌شناسد. با توجه به مشخص شدن این ماجرا، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نظر
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
اكثر مردهای ایرانی ها حتی همون خوب خوباشون هم شناگر های ماهری هستند فقط آب براشون مهیا نیست .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها