جودوکار وزن 100 – کیلوگرم ایران با اعتماد به نفس و انگیزه بسیار بالا از عزم خود برای کسب مدال المپیک و تغییر نگاه‌ها نسبت به جودوی ایران خبر داد و گفت: می‌روم تا بهترین مبارزات عمرم را به نمایش بگذار و مثل نادرشاه کشورها را فتح کنم!
کد خبر: ۹۲۴۵۹۵
جواد ‌محجوب: می‌روم تا مثل نادرشاه کشورها را فتح کنم!

به گزارش جام جم ورزشی ، جواد محجوب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود در آستانه اعزام به رقابت‌های المپیک 2016 برزیل، اظهار کرد: خدا را شکر شرایطم خوب است. فقط وزنم پنج – شش کیلو بالا است و قصد دارم تا زمان اعزام اضافه وزنم را به سه کیلوگرم برسانم و با 103 کیلوگرم به رقابت‌های المپیک اعزام شوم تا در فاصله چند روز مانده تا وزن‌کشی مشکل خاصی برای کاهش وزن نداشته باشم. به لحاظ بدنی نیز در شرایط بسیار خوبی هستم و از روزی که خسروی‌نژاد به تمرینات اضافه شده است شرایطم بهتر از قبل هم شده است.

جودوکار وزن 100 – کیلوگرم ایران با بیان این که در المپیک به دنبال انجام بهترین مبارزات عمرش است، گفت: ان‌شاء‌الله در روز مسابقه آن طور که باید در شرایط خوبی قرار داشته باشم و با همین روحیه به مصاف حریفانم بروم. مطمئناً از هیچ حریفی نمی‌ترسم ،‌ بلکه می‌خواهم همه حریفانم را له کنم. من فقط به دنبال مدال نیستم ،‌ بلکه می‌خواهم کاری کنم تا حریفانم تا همیشه خاطره بدی از المپیک ریو در ذهنشان باقی بماند. می‌روم تا شش کشور را مانند نادر شاه فتح کنم!

وی با قدردانی از مسئولان به خاطر بازگشت دوباره مسعود خسروی‌نژاد به اردوی تیم ‌ملی، خاطر نشان کرد: او مربی تخصصی من است و در کنار خسروی نژاد با آرامش و به راحتی تمرین می‌کنم. از سال 94 که خسروی نژاد به تمرینات تیم ‌ملی آمد شرایطم خیلی بهتر شد و در همه مسابقاتی که شرکت داشتم به لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی قرار گرفتم. او سه ماه از تیم ‌ملی دور بود، اما باز هم برنامه‌های تمرینی‌ام را از او می گرفتم و جدا از تمرینات تیم ‌ملی با او تمرین می‌کردم.، اما الان حدود 10 روز است که بار دیگر به اردوی تیم ‌ملی آمده و تاثیر زیادی در افزایش انگیزه من داشته است.

دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت سه ماهه مربی اختصاصی‌اش باعث لطمه به روند آمادگی او برای حضور در المپیک شده است یا خیر؟ توضیح داد: قطعا نبودن او به روند آمادگی من لطمه زد، اما باز هم دست مسئولان درد نکند که به خواسته من توجه کردند و او را به اردوی تیم ‌ملی باز گرداندند. او مانند برادرم است و هم به عنوان فیزیوتراپ، هم مربی و هم حریف تمرینی در کنار من حضور دارد. کاش می‌توانستم او را در المپیک نیز در کنار خود داشته باشم.

محجوب درباره هدف خود از حضور در رقابت‌های المپیک ریو و این که آیا این پتانسیل‌ را در خود می‌بیند که با کسب مدال المپیک، نگاه‌ها را به جودو تغییر دهد، اضافه‌ کرد: قول می‌دهم که با تمام وجودم بجنگم. کم نمی‌گذارم و تا آخرین نفس برای رسیدن به موفقیت مبارزه می‌کنم. البته جودو ورزشی است که ممکن است در یک صدم ثانیه پیروزی شوی یا شکست بخوری. مردم هم باید همه شرایط را بسنجند، چرا که تمامی جودوکارانی که به المپیک می‌آیند به امید کسب مدال بر روی تاتامی می‌روند، اما مردم اطمینان داشته باشند که جواد محجوب به عنوان نماینده ایران با تمام وجود از پرچم پر افتخار کشورمان دفاع خواهد کرد. از آنها می‌خواهم که برای موفقیت من و تمامی ورزشکاران دعا کنند.

جودوکار وزن 100 – کیلوگرم ایران درباره لغو اردوی مشترک روسیه، خاطر نشان کرد: اگر به این اردو می‌رفتیم شرایطمان بهتر می‌شد، اما مهم نیست چرا که هدف من المپیک ریو است و نمی‌خواهم به چیزی غیر از مدال المپیک فکر کنم تا زمان اعزام به المپیک در تهران تمریناتمان را ادامه می‌دهیم و با انگیزه زیاد کار می‌کنیم.

وی با بیان این که قصد دارد تا المپیک 2024 برای ایران مبارزه کند، بیان‌ کرد: سن زیادی ندارم و این آمادگی را دارم تا دو المپیک دیگر نیز به عنوان نماینده جودوی ایران مبارزه کنم. امیدوارم در المپیک ریو خاطرات خوبی برایم بماند تا با انگیزه بیشتری به کار ادامه بدهم.

محجوب در پایان با تشکر از مسئولان و مردم به خاطر حمایت‌هایشان، خاطر نشان کرد: دست هر کسی که برای ورزش ایران خالصانه کار می‌کند و به فکر موفقیت کشورمان است درد نکند. مسئولان هم تا جایی که می‌توانستند کم نگذاشتند تا ما بتوانیم در المپیک نتایج خوبی را کسب کنیم و جا دارد از آنها تشکر کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها