سرمربی جدید باواریایی‌ها می‌گوید قصد به خدمت گرفتن پدیده شالکه یا بازیکن دیگری را ندارد. کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار دوستانه امشب بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی که قرار است در ورزشگاه آلیانس آره‌نا برگزار شود، در مورد شایعه علاقه‌مندی بایرن به جذب لئوری سانه از شالکه گفت: ما تیم خوبی داریم و در تمام پست‌ها هم مجهز هستیم. از این‌رو به بازیکن جدیدی نیاز نداریم. ما در بایرن بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم و باید به آنها فرصت دهیم هم خود را نشان دهند، هم تجربه کسب کنند.
کد خبر: ۹۲۳۹۵۲

در پی مصدومیت آرین روبن 32 ساله در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل بایرن مونیخ مقابل تیم دسته پنجمی لیپشتات از ناحیه عضله ران، خبر رسید باواریایی‌ها به فکر خرید لئوری سانه از شالکه افتاده‌اند. اما سرمربی بایرن گفت این تیم کامل است و به بازیکن جدید نیاز ندارد. او حتی احتمال فروش گوتسه را هم رد کرد: گوتسه هنوز بازیکن بایرن است و وقتی در تاریخ پنج آگوست (15 مرداد) از تعطیلات برگشت، همانند سابق به کار خود ادامه خواهد داد. ماریو بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او تاکنون کارش را بخوبی در بایرن مونیخ انجام داده است و این کار را در آینده هم خواهد کرد.

کارلتو همچنین درباره رابطه‌اش با پپ گواردیولا سرمربی پیشین بایرن گفت: من رابطه خیلی خوبی با پپ دارم. البته هنوز فرصت نشده با او صحبت کنم. گواردیولا کارش را در بایرن مونیخ عالی انجام داد. برای او و تیمش در فصل پیش‌رو بهترین آرزوها را دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها