فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردمی بودن نظام زمینه هر گونه تلاش و نفوذ داعش در کشور را از بین برده است.
کد خبر: ۹۲۳۸۰۴
سرلشکر جعفری: زمینه نفوذ داعش در ایران فراهم نیست/ ورود سپاه به مسئله نفوذ مالی

به گزاراش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در مشهد، در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت امنیتی کشور اظهار کرد: با اعتقادات محکم مردم زمینه تلاش داعش در ایران فراهم نیست، بسیاری از گروه‌های منهدم شده در روز های گذشته نیز از گروه های ضد انقلاب‌ هستند که کاری از پیش نمی برند.

وی با بیان اینکه مردمی بودن کشور یک عامل مهم در حفظ امنیت است، افزود: امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی را پس از خداوند و امام رضا(ع)، مدیون مردم هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: حفظ ارزش های انقلاب و اهداف آن مهم ترین وظیفه‌ای است که سپاه برعهده دارد و در جهت آن تلاش می‌کند.

جعفری تداوم امنیت پایدار را از برنامه‌های سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: مجموعه نیروی زمینی سپاه متولی این امر است، ما باید بیش از پیش قدر این امنیت را بدانیم آن‌هم در شرایطی که ناامنی منطقه را فراگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در مسائل امنیتی و نفوذ مالی ورود پیدا کرده است و قوه قضائیه هم پشتیبانی می‌کند و پرونده‌ها در دست بررسی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد:‌رزمایش‌های نیروی زمینی، هوایی و دریایی سپاه در جهت حفظ و ارتقا آمادگی‌ها و دفن و ریشه‌کنی دشمنان برگزار می‌شود که زمان و مکان آن اعلام خواهد شد.

جعفری در پاسخ به سوالی درباره علت عزل مدیرعامل بانک ملت گفت: او به دلیل حضور در شبکه فساد اقتصادی که برخی افراد از سیاسیون نیز در آن دست داشته‌اند، دستگیر شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: این موضوع یکی از پرونده‌هایی بود که توسط قوه قضائیه پیگیری می‌شد که سرانجام با صدور حکم قضایی، مدیرعامل سابق بانک ملت بازداشت شد.

وی با بیان اینکه دستگیری وی به دلیل دریافت حقوق نجومی نبوده است، گفت: دریافت حقوق نجومی تنها یکی از علل دستگیری مدیرعامل سابق بانک ملت بوده اما او در یک شبکه بزرگ فساد اقتصادی حضور داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
یعنی هر سه قوا برای حقوق های نجومی هیچ چاره ای نكردن دیگه؟؟؟
محمد مصطفی
-
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
هموطن عزیز دارند روی این برنامه كار میكنند انشالله حقوق هایی راكه خود دولت در پرداخت ان دخیل بوده باجواب قانع كننده برای ملت قناعت پیشه ما چاره كار باشد.....
جانبازو بازنشسته
-
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۰
۰
مردم خواهان رسیدگی به پرداخت حقوق های نجومی بصورت انقلابی هستند چون مردم می بینند از آتش این سه قوا در مملكت دودی بلند نمی شود به هوا بخاطر این كه این آقایان با هم رودربایسی دارند ولی این رودربایسی ها باعث شده كه حقوق های نجومی بصورت قارچ گونه در كلیه ارگانهای دولتی و غیر دولتی سر از زمین در آورد كمر ملت زیر بار افزایش قیمت ها شكسته است و آقایان در این شركت ها كه مدیر عامل هستند با افزایش قیمت كالاهای تولیدی حقوق های نجومی دریافت می كنند كه در واقع از جیب مردم به غارت می رود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها