باشگاه استقلال حسن روشن را از مدیریت آکادمی این باشگاه برکنار کرد. گویا انتقادهای تند و تیز روشن علیه استقلالی های مختلف دلیل این برکناری بوده است.
کد خبر: ۹۲۳۷۸۷
خانه تکانی در استقلال/ مرد همیشه منتقد برکنار شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، به‌دلیل مشکلاتی که در رابطه با اختلاف حسن روشن با علی سامره در تیم فوتبال امید استقلال به‌وجود آمد، بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال حسن روشن را از مدیریت آکادمی استقلال برکنار کرد تا یکی دیگر از بازیکنان پیشین این تیم جای او را بگیرد.

پیش از این انتصاب حسن روشن به عنوان مدیر آکادمی استقلال انتقادات برخی از پیشکسوتان را برانگیخته بود چرا که سامره در سمت مدیریت آکادمی موفق عمل کرده بود این در حالی است که اعتقاد این پیشکسوتان بر این بود که استقلالی ها برای ساکت نگه داشتن روشن همیشه منتقد این پست را به او داده اند.

افشارزاده در تصمیمی جدید، صادق ورمزیار را به‌عنوان مدیر آکادمی استقلال انتخاب کرد. ورمزیار در هفته جاری به‌عنوان مشاور فنی و ورزشی افشارزاده شده بود.

روشن پس از برکناری در گفت وگویی با خبرگزاری تسنیم اظهار داشته که : آکادمی استقلال آنقدر آلوده شده که افشارزاده هم در حال فرو رفتن در باتلاق است. اجازه دهید هر کاری دل‌شان می‌خواهد، انجام دهند. تا زمانی که این آقایان باشند، فعالیتی نخواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
امیر
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
حسن روشن جاش اگرباشه راجع به گواردیولا و یواخیم لو هم انتقاد می كنه و میگه اینها مربی نیستند . فقط خودش مربی هست - كاش یك زمانی برسه كه هركسی اگرانتقاد می كنه كارنامه ای هم داشته باشه نه اینكه دوتا تیم محلی رو گرفته باشه و هیچ نتیجه ای هم نگرفته باشه .
احمد
-
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
احسنت به این اقدام
رضا
-
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
خدا رو شكر... تو این چند ساله غیر از انتقاد، نارضایتی و به حاشیه بردن استقلال چیزی از این این آقا ندیدیم.. اینكه یه زمانی بازیكن خیلی عالی بوده به كنار، اما متاسفانه فوق العاده منفی نگر و خودبین این آقا.. خدا رو شكر

نیازمندی ها