دربار سلطنتی انگلیس درتمام این سال ها خوب به فضای رسانه ای عادت کرده است. درباری ها خوب می دانند رسانه ها گاهی با آنها هستند و گاهی بر آنها.
کد خبر: ۹۲۳۴۲۲
قیمت تکان دهنده لباس های  «خودنماترین» زن دنیا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از cps، اکنون زمان انتقادات از راه رسیده است. انتقاد به ولخرجی های برخی از اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا از جمله بئاتریس نوه ملکه انگلیس که از جیب مردم انگلیس به تعطیلات لوکسی در موناکوی فرانسه رفته و یا راه اندازی بحث دوباره اینکه پس از ملکه کنونی انگلیس پسرش چارلز نباید به تاج و تخت برسد چرا که لیاقت ندارد.

اما هیچ یک از اعضای خاندان سلطنتی انگلیس به اندازه کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام مورد توجه قرار ندارد. همسر پادشاه آینده بریتانیا یکی از مشهورترین زنان دنیاست. البته میدلتون تا پیش از آشنایی با شاهزاده ویلیام کاملا گمنام بود اما اکنون چهره ای شناخته شده در تمام دنیا به شمار می رود.

کیت میدلتون به عنوان چهره بسیار محبوبی شناخته می شود که حضوری پررنگ در برنامه های عام المنفعه دارد اما از لحاظ محبوبیت تا امروز هرگز به پای دایانا، همسر سابق ولیعهد بریتانیا نرسیده است. دایانا در سال 97 در یک سانحه مشکوک رانندگی جان خود را از دست داد.

به هر حال یکی از عوامل محبوبیت میدلتون خوش پوشی اوست. همسر نوه ملکه انگلیس هر روز با لباس های متفاوت و البته بسیار شیک در انظار ظاهر می شود و در برنامه های مختلف شرکت می کند. در حالی که وی چهره ای محبوب دارد گاهی اوقات نیز مورد انتقادات شدید قرار می گیرد. اکنون به او خودنماترین زن دنیا می گویند، بانویی که با پوشیدن لباس های مختلف در برابر رسانه ها ظاهر می شود و ژست های مختلف می گیرد. این در حالی است که برخی از رسانه های متمایل به دربار سلطنتی انگلیس سعی می کنند بر خلاف لباس های گران قیمتی که میدلتون می پوشد وی را فردی صرفه جو و ساده پوش توصیف کنند.

اما یک گزارش تکان دهنده نشان می دهد مجموع قیمت لباس های کیت میدلتون در طول یک سال از مرز یک میلیون و هفتاد هزار پوندعبور می کند ، پول هنگفتی که از جیب مردم انگلیس برداشته می شود. یعنی خودنمایی های خانم میدلتون که اتفاقا به لطف همین پول مردم کشورش است باعث می شود تا هر سال به عنوان یکی از خوش پوش ترین زنان دنیا معرفی شود.

بر اساس این گزارش متوسط قیمت هر یک از لباس های کیت میدلتون حداقل 3.5 هزار پوند است. میدلتون از هر یک از این لباس های بسیار گران قیمت فقط یک بار استفاده می کند و پس از آن دیگر به تن نمی کند. البته میدلتون در تمام این سال ها فقط چهار بار از یک لباس دو بار در انظار عمومی استفاده کرد و پس از این اتفاق رسانه های متمایل به دربار انگلیس هیاهویی به راه انداختند مبنی بر اینکه میدلتون بسیار صرفه جو و مقتصد است و یک لباس را دو بار پوشیده است!

خیاط مخصوص میدلتون درآمد کلانی از راه طراحی و دوخت لباس های این عضو خاندان سلطنتی انگلیس به دست می آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۶
نسترن
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۲
۰
خوب میكنه... به شماها چه مربوط. مگه پول لباس هاش از جیب شما میره؟
جواد
-
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
بدآموزی داره... هم لباس‌های مدلتون هم دیدگاه نسترن!
fifi
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
موضوع فقط شیك پوشی صرف نیست. موضوع اینه كه انگلیسی ها یه فرد بی خاصیت مثل همین خانم رو به بدترین شكل ممكن اسطوره ای كردن. لباس پوشیدن فقط بهانه اس
ملول
-
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
شما مگه وكیل اونی؟؟؟؟
رستم دستانم آرزوست
-
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
حالا شما چرا اینقدر عصبانی هستی
شهره
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۱
۳
لباساش خیلی بی ریخته اكثراً تك رنگ و بیشتر با پارچه ای كه شبیه پیچ اسكن تهیه میشه یعنی لباساش اكثرا حالت لخت و حریر مانند دارند ، حالاچون عروس ملكه انگلیسه دیگه مهم شده وگرنه همه چیزش درحد كف جامعه بریتانیاس .

نیازمندی ها